مسئول بسیج دانش آموزی فارس گفت: دوره یاوران ولایت با حضور ۲۸۰۰ دانش آموز منتخب متوسطه دوم از سراسر استان فارس با هدف توانمندسازی دانش آموزان و گزینش ۱۲۰۰ فرمانده واحد پیشگام برا دومین سال پیاپی درفارس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش آینه فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عباس توانا گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا اردوهای یاوران ولایت به صورت حضوری برگزار میشد اما پس از شیوع ویروس کرونا که امکان برگزاری حضوری این دوره نبود از سال گذشته با قالب های جدید و متنوع و در بستر مجازی با رویکردی متفاوت برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی فارس گفت: در سال جاری نیز تلاش شد تا همچون گذشته با طرح جدیدی علاوه بر تشویق دانش آموزان به شرکت در دوره، بهترین قالب ارایه محتوا را راه اندازی کنیم.

توانا افزود: امسال با راه اندازی وب اپلیکیشن نسل چهارم به آدرس nasle4om.ir این دوره در ۲۷مرحله طراحی شده و دانش آموزان شرکت کننده با گذراندن مراحل و انجام کارخواست‌ها، امتیازاتی کسب می کنند که در آخر فرماندهان بسیج مدارس گزینش و به برترین‌ها جوایزی از قبیل سفر زیارتی به مشهد مقدس و … هدیه داده می شود.

وی گفت: در این دوره مباحثی همچون معرفت شناسی، هویت، فنون حل مساله، مهارت های رسانه ای و تشکیلات ارایه خواهد شد و با شعار “نسل چهارم؛ تحول خواه و تحول آفرین” به دنبال تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی و پیش برنده گام دوم انقلاب خواهیم بود.