مدير جهادكشاورزي ني ريز از انعقاد تفاهم نامه همكاري مديريت جهاد كشاورزي با فرماندهي انتظامي شهرستان خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته نيروي انتظامي ضمن ديدار با فرمانده این نیرو و تقدير از زحمات شبانه‌روزي و همكاري بي درنگ با جهادكشاورزي ؛ این تفاهم‌نامه منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی علیرضا بصیری افزود: در راستای نهادینه‌سازی نقشه راه، تبادل اطلاعات و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های موجود در دو دستگاه مذکور و به‌منظور تصمیم گیری های موثر و پیشگیری از جرایم احتمالی در بخش کشاورزی این کار صورت گرفته است.
به‌گفته وی؛ از جمله مواردی که بخش کشاورزی با آن روبه رو است تغییر کاربری‌های غیرمجاز در زمین‌های مستعد کشاورزی است که هماهنگ بودن این مدیریت با نیروهای انتظامی تسهیل در شناسایی و پیشگیری از جرم را به‌همراه خواهدداشت.
مدیرجهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز تصریح‌کرد: از دیگر مواردی که این نیرو کمک شایانی به بخش کشاورزی می‌نماید؛ پیشگیری از سرقت احشام و محصولات کشاورزی بوده که هماهنگ بودن دو مجموعه نتایج مطلوبی دربرداشته است.
بصیری با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه موارد مورد نیاز یار و همراه این مجموعه بوده ابرازکرد: به منظور پیش‌برد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه “کارگروهی” مشترک تشکیل شده که به‌صورت فصلی جلسات آن در شهرستان برگزار خواهدشد.