مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان فارس بعد از ظهر دوشنبه در حالی برگزار شد که هیچکدام از رسانه‌های رسمی به این مراسم دعوت نشده بودند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها بهانه‌ای است که برای این عدم دعوت از رسانه‌ها مطرح شده در حالی که سالن برگزاری این مراسم هیچ نشانی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا ندارد.

مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش فارس بدون رسانه ها برگزار شد

در این مراسم محمد خلیل عسکری مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس شد.

اسماعیل محبی پور در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت: در دوران کرونا شاهد تلاشهای شبانه روز و خوب و مدیریت بهینه مدیرکل سابق بودیم و از ایشان بخاطر تلاش های ارزشمندی که در دوران مدیریت خویش انجام دادند بسیار سپاسگزاریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کرونا تحولات بی سابقه ای را در آموزش و پرورش رقم زده است که این مساله انتظارات از دستگاه تعلیم و تربیت را را بسیار بالا برده است.
محبی پور گفت: در گام اول انقلاب اسلامی مساله پیدایش و تثبیت انقلاب به خوبی دنبال شد و در گام دوم انقلاب باید به فکر شتاب توسعه نظام براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: باید از همه سلایق و ظرفیت های آموزش و پرورش با تاکید بر سلامت، کارامدی، روحیه انقلابی گری یعنی حرکت همراه با تحول و مردم داری به خوبی بهره بگیریم.

وی گفت: پی گیری مسایل و مشکلات بازنشستگان و شاغلین از طریق ارتباط موثر و مطلوب با وزارت آموزش و پرورش باید در مدیریت جدید صورت بگیرد.
محبی پور گفت: باید به دنبال رفتار عادلانه و ترویج عدالت در سراسر استان باشیم و این مساله به معنی مساوات نیست بلکه باید به هر منطقه با در نظر گرفتن شرایط خاص خود توجه کرد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تهیه برش استانی این سند را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.
محمد خلیل عسکری، در مراسم معارفه ش افزود: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همدلی و هم افزایی، استفاده از اندیشه و ظرفیت‌های علمی و آموزشی معلمان و نیرو‌های انسانی جوان و رفع مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان بازنشسته در دستور کار است.
علیرضا کاظمی مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: انتقال تاریخ و فرهنگ انقلاب اسلامی و اسطوره‌های بی بدیل آن از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل‌های آینده، یکی از مهمترین ماموریت‌های آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سرمایه‌های بزرگ آموزش و پرورش استان فارس در حوزه‌های دانش آموزی و فرهنگیان، خواستار استفاده بیش از پیش از این ظرفیت شد.
در پایان مراسم از زحمات دکترفرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

خاطر نشان میشود: عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی می باشد و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل اموزش و پرورش و رییس اموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.

کد خبر ۵۳۸