مجمع نمایندگان مردم استان فارس،شهادت و مجروح شدن جمعی ازخادمین و زائرین آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در حمله تروریستی را تسلیت گفت و اعلام کرد:زمان عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اقدام قاطع و خردمندانه در مقابل اغتشاش و آشوب فرا رسیده است.

در پیام مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی آمده است:در این ایام که ایران اسلامی، شاهد هنجار شکنی عناصری از اغتشاشگران آمریکایی و رژیم صهیونیستی بوده و مدتی است برای مردم ایجاد مزاحمت کرده اند، داعشی های تکفیری هم از فرصت بهره برداری نموده و با ناجوانمردی هر چه تمام تر، جمعی از هموطنان بی گناهمان را در حرم مقدس شاهچراغ علیه السلام به شهادت رسانده و یا مجروح کردند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان ایران اسلامی که تمامی نقشه‌های شوم خود در ناامن کردن و تجزیه این سرزمین را نقش بر آب دیدند، این بار به اقدامات تروریستی کور روی آورده و در اقدامی مذبوحانه، جنایت فجیع شیراز را رقم زدند.

مجمع نمایندگان فارس در این پیام افزوده است: این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان، زنان و کودکان بیگناه آتش می‌گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافق صفتی هستند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می‌ زنند. جنایت خونین حرم مقدس شاهچراغ به همگان یادآوری نمود که دشمنان ایران اسلامی برای نا امن کردن کشور، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با ایجاد اغتشاش و آشوب در جامعه تلاش دارند امنیت کشور را خدشه دار کنند.

این پیام ادامه است :بنابراین زمان عمل به فرمایش مقام معظم رهبری رسیده است که در پیام امروز خود به صراحت تاکید فرمودند “عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد، ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد”.

مجمع نمایندگان مردم استان فارس،ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و تاکید کرده است: ضرورت دارد هر چه سریع تر دستگاه‌های مدافع امنیت با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران را شناسایی نموده و به سرپنجه‌ مقتدر قضایی کشور بسپارند تا عبرتی شود برای همه کسانی که چشم طمع به کیان ایران اسلامی دارند.