مدیرکل تامین اجتماعی فارس خدمت به بازنشستگان را یکی از شاخص ترین وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: ماهیانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای مستمری و درمان بازنشستگان تامین اجتماعی استان هزینه می شود.

ابراهیم کشاورز، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه فارس گفت: خدمت رسانی قوی و مستمر به بازنشستگان سازمان تاثیر بسزایی در توسعه و جذب بیشتر بیمه شده دارد.

او افزود: با عنایت به اینکه جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می شود ، خدمت رسانی به این اقشار توجه خاص دولت را نیز میطلبد.

کشاورز در ادامه بازنشستگان را حافظان سازمان شمرد و افزود: سازمان به پرداخت به موقع مستمری و پیگیری تصویب قانون متناسب سازی حقوق آنها ،نگاه ویژه‌ای دارد .

او با اشاره به عملکرد استان فارس گفت: بعد از اجرای طرح متناسب سازی، استان فارس به ۲۱۵ هزار نفر مستمری‌ بگیر، ماهیانه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده و همچنین ماهیانه ۴۰۰ میلیارد تومان نیز بابت درمان این قشر هزینه می‌کند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه سازمان در انجام این خدمت است.

علی راستگو رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی فارس در ادامه این مراسم ، ضمن بیان برخی مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران ناشی از میزان پایین دریافتی حقوق، خواستار تشکیل کارگروه با دیگر مخاطبان سازمان از جمله کارفرمایان جهت همکاری و دفاع و کمک به وصول طلب های سازمان شد.

در پایان این مراسم از ۶ نفر منتخب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/