قاتلی که با اسلحه به سمت یک آرایشگاه در فراشبند تیراندازی کرده و منجر به قتل و مجروح شدن شخصی دیگر شده بود در فیروزآباد دستگیر شد

قتل در آرایشگاهی در فراشبند
به گزارش آینه فارس، سرهنگ برومندی فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در هشتم آبان‌ماه امسال در بلوار معلم شهرستان فراشبند و متواری شدن قاتل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک دستگاه وانت پراید با ۲ سرنشین به یک مغازه آرایشگری مراجعه و اقدام به تیراندازی می‌کنند که متاسفانه یک نفر مشتری حدودا ۴۰ ساله به دلیل اصابت تیر مستقیم فوت و آرایشگر نیز مجروح و روانه بیمارستان می‌شود.
سرهنگ برومندی ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز قاتل ۱۹ ساله به همراه هر ۲ همدستش را در شهرستان فیروزآباد از توابع استان فارس شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آنان را در کمتر از ۴۰ روز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلت کمری که در صحنه درگیری مورد استفاده قرار گرفته شده است کشف شد، گفت: متهمان علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی با فرد مجروح (مالک آرایشگاه) عنوان کردند.
فرمانده انتظامی فراشبند افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند