مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس ضمن تأکید بر مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، همراهی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان فارس را در بزرگترین رویداد سیاسی کشور اعلام کرد.

محمدحسین فیروزی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ایران اسلامی، در حال آماده شدن برای بزرگترین رویداد سیاسی کشور است. درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، دشمن تمام تلاش خودش را کرده که از ناامیدی مردم برای خود امید ایجاد کند. اما به لطف خداوند با مشارکت خوبی که انشالله ۱۱ اسفند مردم عزیز در انتخابات دارند، باردیگر شاهد شکست پروژه دشمن در ایجاد ناامیدی خواهیم بود.

او اضافه کرد: با گرم شدن تنور انتخابات، فصل جدیدی از خدمت را برای مردم عزیزمان شاهد خواهیم بود؛ به یقین عزت ایران در گرو مشارکت بیشتر همه جریان‌های مؤثر و مردم عزیز کشور در انتخابات است.

فیروزی با اعلام همراهی کتابخانه‌های عمومی استان فارس در بزرگترین رویداد سیاسی کشور تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی استان فارس از مدت‌ها پیش با اجرای برنامه‌های متنوعی تلاش کرده در راستای جهاد تبیین، موضوع مهم انتخابات را برای مخاطبان خویش تبیین کند. کاربران گسترده کتابخانه‌های عمومی در شهر و روستا که از خدمات این مجموعه مردم نهاد بهره می‌برند با شرکت در طرح‌های برنامه ریزی شده این مجموعه برای انتخابات، با فضای انتخابات پیش رو آشناتر شده اند.

او اضافه کرد: این خدمات فرهنگی شامل برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر، نشست‌های کتابخوانی، نمایشگاه‌های کتاب، مسابقات کتابخوانی، برنامه‌های محافل ادبی و برنامه‌های متنوعی بود که اجرا شده و تلاش کردیم با تولید محتوا‌های مخصوص، در زمینه روشنگری و تبیین انتخابات قدم برداریم تا ضمن امید آفرینی، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه افزون بر ۶۰ نفر از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند، گفت: چهار کتابخانه عمومی در سطح استان فارس محل اخذ رأی در انتخابات پیش روست.

او تأکید کرد: امیدواریم این برنامه ریزی‌ها موثر واقع شود و مردم عزیز بیشتر از گذشته در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را در سرنوشت خویش و در پیشرفت و اقتدار کشور ایفا کنند.