نماینده مردم فیروزآباد در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه حوزه انتخابیه در حالی با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند که قطب انرژی جنوب کشور است و ۶۰ درصد گاز کشور را تامین می‌کند، گفت: می طلبد به رفع محرومیت‌ها از حوزه انتخابیه با توجه به پتانسیل‌های بالا توجه ویژه شود.

محمدمهدی فروردین  با انتقاد از اینکه دو شهرستان حوزه انتخابیه بالاترین ضریب محرومیت را دارند و با سیستان و بلوچستان برابری می‌کنند، گفت: علیرغم تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود فیروزآباد محروم اما وضعیت فراشبند و قیر و کارزین به مراتب بسیار بدتر از فیروزآباد است.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه در حالی با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کند که قطب انرژی جنوب کشور است و ۶۰ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و اگر حداقل مسئولیت اجتماعی نفت و گاز را لحاظ می‌کردند وضعیت بهبود می‌یافت.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیرو کارزین در مجلس یازدهم، افزود: هر چند بر اساس قانون باید ۳ درصد از درآمدهای حاصل از صادرات نفت به مناطق نفت خیز اختصاص یابد اما متاسفانه تنها بر روی کاغذ بوده و در برخی موارد تخصیص آن صفردرصد است این در حالی بوده که آلودگی نفت و گاز زیاد است و بوی سموم ناشی از تردد کامیون‌ها و تانکرهای گاز مردم را آزار می‌دهد در این رابطه می طلبد به رفع محرومیت‌ها از حوزه انتخابیه با توجه به پتانسیل‌های بالا توجه ویژه شود./

پایان پیام