فرمانده انتظامی فارس گفت: در این بازه زمانی ٨ باند قاچاق سلاح منهدم و ٣٧٣ اسلحه جنگی و ٩٧٥ اسلحه شکاری از آن‌ها کشف شده است و ١١١٥ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

به گزارش آینه فارس،فرمانده انتظامی فارس سردارحبیبی ،در نشست خبری اقدامات اجرایی شده توسط پلیس‌های تخصصی در حوزه آگاهی، امنیت اقتصادی، فضای مجازی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و موادمخدر، طی ۹ گذشته را تشریح کرد و با اشاره به انهدام ٧ باند سرقت طی روز‌های اخیر در فارس، گفت: ٢٣ نفر از اعضای این باند دستگیر شده و به ١۶٠ فقره انواع سرقت شامل ٢٠ فقره سرقت به عنف، ۴٢ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۴٠ فقره سرقت منزل، ٧ فقره سرقت خودرو و ۵٠ فقره قاپ زنی اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه براساس برآورد‌های کارشناسی، ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باندها، بیش از ١۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: طی ۹ ماه گذشته بالغ بر ٣١ هزار و ٩۶٩ فقره انواع سرقت کشف شده است.

حبیبی میزان کشفیات کالای قاچاق طی ۹ ماه گذشته را ۵۶٧ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این رابطه ١٧۶٣ خودرو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین اعلام کرد که طی ٩ ماهه گذشته ١۵٢٧ متهم در ارتباط با جرائم فضای مجازی نظیر کلاهبرداری اینترنتی و برداشت‌های غیرمجاز، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

حبیبی گفت: در این بازه زمانی ٨ باند قاچاق سلاح منهدم و ٣٧٣ اسلحه جنگی و ٩٧۵ اسلحه شکاری از آن‌ها کشف شده است و ١١١۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس همچنین به دستگیری ٢۴۵ اراذل و اوباش در طی ۹ ماه گذشته در استان و تحویل آنان به مراجع قضایی خبر داد و گفت: طی این مدت، ۶۵ باند موادمخدر شناسایی و منهدم و بیش از ٣۵ تن انواع موادمخدر از آن‌ها کشف شده است.

او گفت: ٩٧٣٠ متهم در ارتباط با قاچاق موادمخدر در استان فارس دستگیر و ۶۹۶ خودرو به همراه ١۶۵ موتورسیکلت از قاچاقچیان و متخلفان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در ٩ ماهه گذشته ٣٧٧٧ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و به کمپ‌های بازپروری تحویل داده شده‌اند