در نشست هم اندیشی فرهنگی با هنرمندان شهر صدرا به بیان رسالت‌های هنرمندان و ظرفیت‌های شهرداری صدرا در حمایت از این قشر از جامعه پرداخته شد.

عباس فرج زاده در نشست فرهنگی با هنرمندان شهر صدرا گفت: هنر لطف و عطیه الاهی برای بشر است و هنرمند در برابر این نعمت فاخر دارای مسئولیتی مضاعف است تا ضمن تعهد در مضامین هنری با تعمیق نگاه لطیف و هنرمندانه خود، ضمن معرفی الگو‌ها و حوزه‌های مورد نیاز جامعه، رسالت خود را در میدانی تکلیف مدارانه به سرانجام رساند.

او گفت: بیان روایت‌های هنری از خدمات انجام شده برای مردم، نگاه هنرمندانه به اصلاح سبک زندگی و توجه به آداب و رسوم و نیاز‌های مردم، تولید محتوای مناسب و مؤثر در حوزه‌های مورد نیاز مردم و جامعه، هم افزایی با بخش‌های مختلف هنری و ارتباط مؤثر با سایر هنرمندان در رشته‌های مختلف از جمله رسالت‌های هنرمندان است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا هدف از این نشست هم اندیشی را شنیدن دغدغه‌های هنرمندان و تلاش در جهت تقویت آنان بیان و گفت: این نشست مقدمه تشکیل انجمن‌های مختلف هنری در شهر صدراست تا در کنار یکدیگر علاوه بر رشد و اعتلای ظرفیت‌های هنری شهر و شناسایی استعداد‌های مختلف، بتوانیم نیاز‌های شهری را از دریچه نگاه هنرمندان شناسایی و برطرف نماییم.

فرج‌زاده گفت: هنرمند متعهد، مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و سرباز جبهه دفاع از حق و حقیقت است تا با نگاه مسئولانه خود دفاع از عظمت ایران و فرهنگ اصیل آن و خانواده یا سایر عرصه‌های باشکوه ملت ایران را با ابزار‌های مختلف هنر به نمایش درآورد.

او به نگاه مدیریتی شهری به نقش شهروندان و حمایت از مجموعه‌های مردمی اشاره و گفت: با نظر شهردار صدرا و همراهی و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر صدرا تلاش می‌کنیم ضمن معرفی و الگوسازی از هنرمندان شهر صدرا، ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای سازمان فرهنگی را در اختیار خدمات آنان به شهروندان قرار دهیم و با زمینه سازی ایجاد انجمن‌های مختلف هنری، حرکت‌های فرهنگی و هنری را در شهر گسترش دهیم.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر این شهرداری آمادگی دارد تا آثار هنرمندان شهر صدرا را در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شهرداری خریداری و در ایجاد نمایشگاه‌های مختلف یا بازارچه‌های فروش آثار هنری به صورت عملی به حمایت از هنرمندان بپردازد.

در این جلسه هریک از هنرمندان در حوزه‌های تئاتر، نویسندگی، شعر، عکاسی و فیلمبرداری، کارگردانی و سینما، نقاشی، زیباسازی شهری و طراحی المان، صنایع دستی، طراحی پوشاک، گویندگی، طراحی و چاپ، تولیدات رسانه‌ای ضمن معرفی حوزه‌های فعالیتشان به بیان دغدغه‌ها و توانمندی‌های خود پرداخته و بر لزوم استمرار این جلسات و ارتباط بیشتر هنرمندان تاکید کردند.