ایده‌های مردم استان فارس برای گره گشایی مشکلات هر منطقه، تا پایان آذر در سامانه ملی شهریاران ثبت می‌شود.

رویکرد دولت سیزدهم به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد امور است و در قالب رویداد شهریاران، ایده‌های برتر استخراج و از آن‌ها برای حل مسایل و مشکلات استان بهره گرفته می‌شود.
 محمد حسین اکبری لقب اظهار کرد: طرح شهریاران در ۲ بخش ثبت ایده و ثبت اقدام فعالیت، کار خود را آغاز کرده است که تمامی اقشار جامعه به‌ خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ثبت کنند.
 وی افزود: لازم به ذکر است پس از ثبت و بررسی ایده‌های ثبت شده توسط متخصصان هر حوزه، از ایده‌های برتر در سطح ملی تجلیل به‌عمل خواهد آمد. این طرح زمینه‌ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه‌مندان کشور، استان، شهرستان و روستاها که برای پیشرفت ایران عزیزمان ایده‌ و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای آن‌ها از حمایت‌ و شتابدهی لازم برخوردار شوند.
 دستیار فرماندار شهرستان سروستان در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب «اقدام ویژه» که با تسهیل‌گری، مانع‌زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند ثبت کنند که پس از بررسی توسط تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، این مدیران مردمی توسط رئیس جمهور محترم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 محمد حسین اکبری لقب از همه آحاد مردم، حلقه‌های میانی، نخبگان و مسؤولان دعوت کرد تا با مراجعه به سایت شهریاران، ایده‌ها و راه حل‌های مردمی خود را در راستای حل مسائل شهرستان، استان و کشور ثبت کرده و در این رقابت بزرگ میدان‌دهی و میدان‌داری مردم برای حل مسائل مشارکت کنند.
 اکبری لقب افزود: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های ‌میانی و آحاد ‌مردم را برای حل یک یا چند مسئله پای کار می‌آورد و این طرح میدانی، برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسؤولان، حلقه‌های‌میانی، گروه‌های‌ مردمی و آحاد ‌مردم در راستای حل‌مسائل‌کشور است.
 دستیار فرماندار شهرستان سروستان در امر مردمی سازی دولت گفت: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به گفتمان‌ سازی، مردمی‌ سازی، حل‌ مسائل‌ کشور، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌ سازی انجام شده، اجرای ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد.
 دستیار فرماندار شهرستان سروستان در امرمردمی سازی دولت گفت: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده است تا تمامی دغدغه‌مندان شهرستان، استان و کشور که برای پیشرفت ایران قوی ایده‌ و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای آن‌ها از حمایت‌ و شتاب‌ دهی لازم برخوردار شوند. 🔰 محمد حسین اکبری لقب افزود : ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه مردمی سازی امور؛ با پایان طرح ملی شهریاران در شهرستان سروستان انجام خواهد شد.
 در آخر دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت گفت : آماده دریافت ایده های تحولی مردم شهرستان سروستان و سراسر کشور در قالب سامانه شهریاران هستیم : shahriaran.ir

 جهت اطلاع از اخبار و برنامه‌ های طرح ملی شهریاران در استان فارس ، به کانال شهریاران فارس بپیوندید : https://eitaa.com/SHAHRYARAN_FARS