ساخت فیلم سینمایی «سه کله خشک» در ژانر کمدی در شهرستان آباده آغاز شد.

فیلم سینمایی سه کله خشک به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امید سبیلی یکی از فیلمسازان جوان شهرستان آباده و با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آباده کلید خورد.

کارگردان این فیلم سینمایی گفت: «سه کله خشک» داستان سه جوان است که در کارخانه‌ای مشغول به کار هستند و با ماجرا‌هایی ناخواسته روبرو می‌شوند که با درون مایه طنز، این مشکلات برطرف خواهد شد.

امید سبیلی گفت: این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای، به مدت بیست و پنج روز در شهر آباده، شهرک صنعتی، پارک شهرداری و اماکن عمومی شهر آباده فیلمبرداری خواهد شد و پس از تدوین از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.

او گفت: این فیلم با همکاری شهرداری آباده، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری این شهرستان در حال تصویربرداری است که در آن بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون مهدی امینی خواه و نصرت میرعظیمی هنرنمایی می‌کنند.

مهدی شاکر شهردار آباده نیز با بیان اینکه حمایت از فیلمسازان جوان برای شناساندن میراث کهن این شهرستان در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: فیلمسازان جوان شهرستان می‌توانند ایده‌های خود در زمینه‌های مختلف هنری از جمله منبت آباده، را در قالب فیلم‌های بلند و کوتاه به تصویر بکشند که مورد حمایت شهرداری آباده نیز قرار خواهند گرفت.