مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد مویدی از بسیجیان سلحشور که بدست اغتشاشگران در شهید شده بود، در بلوار معالی آباد و تا محل شهادت ایشان با حضور پرشور مردم شیراز برگزار شد.

آینه فارس؛ مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد مویدی از بسیجیان سلحشور که بدست اغتشاشگران در شهید شده بود، در بلوار معالی آباد و تا محل شهادت ایشان با حضور پرشور مردم شیراز برگزار شد.
شاخصه بزرگ این تشییع، محل برگزاری مراسم بود که نسبت به دیگر مراسمات تشییع شهدا در شیراز، یک سنت شکنی بزرگ محسوب می شود که مطمئنا باعث برکات عظیمی برای امنیت و آرامش سومین حرم اهل بیت علیهم السلام خواهد شد.
بررسی میدانی واکنش مردم عزادار و حاضر در مراسم تشییع نشان از رضایت و خشنودی آنان از حضور در مکانی است که مدتها بود ناجوانمردانه محلی برای اغتشاش و اعمال خلاف قانون و اخلاق شده بود و باعث بدنامی رسانه ای برای شهر شیراز شده بود.
مطمئنا نگاه های متعجبانه معدود کسبه و ساکنین این بلوار از تعداد بسیار بالای مردم حاضر در مراسم برای آنان اتمام حجتی خواهد بود تا بدانند که مردم شهر شیراز نه آن چند نفر محدود اغتشاشگر، بلکه این مردمی هستند که برای همدردی با خانواده شهید مویدی و سپاسگزاری از نیروهای تامین امنیت در این مکان پر حاشیه حضور پیدا کرده اند.
امیدست که این قبیل مراسمات که از بزرگترین اقدامات فرهنگی و کمترین هزینه کردن هاست در دیگر مناسبت های ملی و انقلابی امتداد یافته و محدودسازی امت حزب الله در مسیری دایمی را به تنوعی شهری تبدیل نموده و پیام این سنت شکنی در تجمعات مردمی را به خوبی درک نمایند.