سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مانع بروز و وقوع هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات آتی خواهیم شد و راه را بر روی انجام هر تخلفی خواهیم بست

به گزارش آینه فارس، اسماعیل قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس پنجشنبه در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: نگهبانی از رای مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه‌ ای به ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: اصل بی طرفی را به شکل همه جانبه دنبال خواهیم کرد و هیچ فردی در حوزه‌های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد پیش خواهیم رفت.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می‌بینند وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

قزل سفلی گفت: انتخابات مهمترین ، بزرگترین و اولویتدار ترین مساله ما به عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت ، سلامت ، رقابت و مشارکت آن باید با برنامه و همه جانبه عمل کنیم.

وی افزود: میزان و ملاک کارآمدی افراد است ، ما افراد خوب بسیار داریم اما امروز نیازمند افراد خوب و توانمند هستیم ، کسانی که مسایل و مشکلات مردم را به خوبی بشناسند و برای حل آنها راهکار و توان داشته باشد.

مانع بروز هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات خواهیم شد/فعال شدن خانه احزاب در فارس

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را بکار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.

قزل سفلی ادامه داد: مردم داری و مردم یاری و حل مسایل مردم به عنوان یک شاخص مدیریتی برای ما بسیار مهم است که باید آنها را لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد ، هیچکس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی که شائبه فساد دارند را بکار گیرد.

یک روز در ماه به عنوان روز پاسخگویی به مردم مشخص شود

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: فرمانداران استان برنامه‌ریزی کنند تا یک روز در ماه به عنوان روز پاسخگویی به مردم مشخص شود و همه با تعامل خوبی که با اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف دارند خود را در معرض سوال مردم و خبرنگاران و پاسخ به آنها قرار دهند.

قزل سفلی اضافه کرد: برای فرمانداران کارنامه ارزیابی عملکرد صادر خواهیم کرد و برابر آن کارنامه که اولین دوره ارزیابی آن در پایان تابستان امسال خواهد بود در حوزه کارآمدی به فرمانداران امتیاز خواهیم داد.

اجازه دخالت‌های بیرونی برای عزل و نصب‌ها را نمی‌دهیم

او افزود: اجازه نمی‌دهیم خارج از این مسیر و دخالت‌های بیرونی عزل و نصب‌ها انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید انفعالی رفتار کرد ، باید با آمادگی در مقابل دشمن در هر سطحی به مقابله هوشمند بپردازیم ، امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه فعال است و باید با همدلی و هم افزایی در مقابل دشمن بایستیم.

قزل سفلی افزود: فقر و محرومیت ، کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها ، تحریم کنندگان داخلی ، همه اینها دشمنان داخلی ما و در مقابل ما هستند و ضمن اینکه دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم.

مسایل اجتماعی در اولویت است

وی ادامه داد: رویکرد ما در معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در این دوره در اولویت قرار دادن مسایل اجتماعی خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: ما اگر در حوزه اجتماعی سرمایه سازی کنیم و باعث تقویت سرمایه اجتماعی شویم امنیت شکل خواهد گرفت.

قزل سفلی افزود: امروز در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دقیق‌تر وارد میدان شویم و نارضایتی‌ها و مشکلات را احصا و از همه ظرفیت‌ها برای حل آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مردم باید تلاش ، هماهنگی و کارآمدی در حوزه‌های مختلف را ببینند و ببینند که مسئولان برای حل مشکلات آنها دارای برنامه هستند ، باید در حوزه سیاسی ببینند که یک مجموعه همراه ، همدل و کارآمد در میدان هست و مرکز ثقل این هماهنگی‌ها و هم افزایی‌ها نیز مجموعه حاکمیتی هستند.

به خط کشی‌های مرسوم چپ یا راست قائل نیستم

قزل سفلی بیان کرد: در مجموعه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، مخاطب ما همه مردم استان هستند ، من به خط کشی‌های مرسوم چپ یا راست قائل نیستم بلکه میزان و ملاک را انقلابی گری و تعلق آنها به نظام و ولایت می دانیم.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: هر کس خود را ولایی می‌داند و برای خدمت به مردم عاشقانه وارد میدان می‌شود مورد احترام است و از آن ظرفیت در جهت تحقق اهداف انقلاب باید بهره ببریم.

قزل سفلی اظهار کرد: در مسیر تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و ساخت دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی ، همه باید کمک کنند.

وی ادامه داد: امروز ضرورت انقلاب اسلامی است که در کنار هم قرار گیریم و ظرفیت‌های مختلف را هم در کنار هم قرار دهیم و بکوشیم با رویکرد حل مسائل و مشکلات مردم به پیش رویم چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

می‌کوشیم که خانه احزاب در استان فعال شود

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: می‌کوشیم که خانه احزاب در استان فعال شود تا گروه‌های سیاسی در کنار هم قرار گیرند و برای یک هدف مهمتر به رغم داشتن سلایق مختلف تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار گیرند.

قزل سفلی ادامه داد: ظرفیت حلقه‌های میانی متصل به مردم و کسانی که در بین مردم شبکه دارند را باید بکار گیریم ، دایره مشورت‌ها را گسترده می‌کنیم و از نخبگان در عرصه‌های مختلف بهره خواهیم برد.

وی افزود : باید انقلابی‌ها و بچه‌های انقلاب که بدون منت وارد میدان می‌شوند را بیشتر دریابیم و در کنار احترام به همه سلایق ، باید این جریان انقلابی را هم بیشتر کمک و تقویت کنیم.

راهبرد ما میز و میدان است

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد : رویکردهای مردمی سازی دولت را نیز با قوت دنبال خواهیم کرد ، راهبرد ما میز و میدان است ، میز برای اینکه بتوانیم هدایت و زمینه سازی کنیم و هم افزایی به وجود آوریم و هدایتی عالمانه داشته باشیم اما حضور در میدان برای عمل ، اقدام و نظارت است ؛ البته این مهم نیز بدون داشتن برنامه و راهبرد اثرگذار نخواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بطور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.