طی مراسمی با تکریم و قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین اداره کل استاندارد فارس، رزمجویی به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

دبیر کمیته انتصابات سازمان ملی استاندارد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل استاندارد فارس گفت: کارگزار انقلابی باید زمینه تحول در فرآیند‌ها را در مسیر تحقق دولت اسلامی ایجاد کند.

هاشمی گفت: دولت سیزدهم باید زمینه ساز شکل گیری دولت اسلامی باشد، در این صورت حرکت به سوی جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد.

دبیر کمیته انتصابات سازمان ملی استاندارد به بیانیه مقام معظم رهبری در باب نظریه انقلاب اسلامی اشاره و گفت: سه مفهوم کارگزار انقلابی، فرآیند انقلابی و کارکرد انقلابی در این نظریه معنا می‌یابد.

هاشمی گفت: معتقدیم برای شکل گیری دولت اسلامی کارگزار انقلابی باید منصوب بشود تا زمینه ساز و مقدمه حرکت انقلابی کردن فرآیند‌ها ایجاد شود.

او گفت: همچنین در صورتی‌که فرآیند‌ها انقلابی شدند، کارکرد هم انقلابی خواهد شد و در غیر این صورت کارکرد‌های سازمان انقلابی نخواهد بود.

مشاور رئیس سازمان استاندارد کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معتقدم ساز و کار‌هایی که تعیین شده است اگر بخواهند عملیاتی و اجرایی و کارکرد آن در جامعه دیده بشود، وظیفه و رسالت آن بر عهده کارکنان این سازمان با تکیه بر مولفه‌هتی انقلابی و اسلامی است، این موارد می‌تواند زمینه ساز تعالی خدمت و کیفیت در جامعه باشد.

هاشمی گفت: شعار دولت مردمی خدمت به مردم است و این خدمت به معنای حقیقی در رفتار و عملکرد سازمان ملی استاندارد می‌تواند ظهور و بروز کند.

او گفت: انتظارات از سازمان ملی استاندارد این است که ضامن امنیت مردم، خدمات و کیفیت در حوزه سلامت و کیفیت کالا و خدمات و تضمین ایمنی باشد و اگر به رسالت خود در این حوزه عمل کنیم به معنای واقعی در مسیر تمدن نوین اسلامی و حرکت در مسیر ظهور ولایت عظما قرار گرفته‌ایم.

هاشمی تایید کرد: توجه به زیر ساخت‌های تعالی انسانی، تضمین کننده این رسالت است.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مرتضی رهنما، محمدمهدی رزمجویی به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد فارس منصوب شد.