آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با حضور نماینده وزیر ارتباطات و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت، در شیراز برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش مطالبات ارتباطی ​مردم پس از شیوع کرونا و همچنین روند مجازی شدن خدمات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف باعث شد ترافیک شبکه افزایش یابد که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیاز‌های مردم تا حدود بسیار زیادی تامین شد.

حسین حمیدی‌پور گفت: سهم اقتصاد دیجیتال در برخی از کشور‌ها بخش بزرگی از تولید ناخالص آن‌ها را شامل می‌شود.

به گفته او؛ باید تلاش کنیم در کشورمان نیز زیرساخت‌ها و بستر‌های ارتباطی لازم را ایجاد کنیم و با فعال کردن بخش خصوصی شاهد افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی باشیم.

عضو و رئیس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری نوین و اطلاعات شورای شهر شیراز نیز گفت: هوشمندسازی نیاز به یکپارچه سازی دارد و خروجی یکپارچه سازی، شفافیت است.

مهدی نصیری با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات زیرساخت بسیاری از پروژه‌های بزرگ است، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و تعامل با سایر سازمان‌ها به یکپارچگی مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات استان دست یابیم.

در این مراسم با قدردانی از سهرابی، حمید سلیمان‌پور به عنوان سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس معرفی شد.

انتهای پیام/