مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس، زمان آغاز سال تحصیلی در این مراکز برای سال تحصیلی جدید را ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی جدید روز ۲۰ شهریور طی مراسمی بازگشایی می‌شوند، گفت: مراسم بازگشایی ساعت ۱۰ صبح روز ۲۰ شهریور با رعایت اصول بهداشتی در مسجد جامع شهدا برگزار خواهد شد.

او در خصوص شیوه برپایی کلاس‌های درس حوزه‌های علمیه فارس نیز گفت: با توجه به تأخیر در روند واکسیناسیون عمومی و با توجه به اینکه در طول یکسال و نیم گذشته طلاب حوزه‌های علمیه به سبب آموزش‌های غیرحضوری آسیب‌های علمی فراوانی دیدند، اولویت ما برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری است، اما با توجه به با ثبات نبودن شرایط شیوع کرونا، کلاس‌های حوزه‌های علمیه تلفیقی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس در توضیح شیوه تلفیقی آموزش حضوری و غیرحضوری طلاب، بیان کرد: طلاب بومی که نیاز به خوابگاه ندارند دروس را به صورت حضوری آموزش خواهند دید البته افرادی که بیماری زمینه‌ای یا علائم بیماری کرونا داشته باشند از کلاس‌های حضوری معافند.

استوار میمندی یادآور شد: کلاس‌های درس برای طلاب غیربومی که نیاز به خوابگاه دارند، به سبب رعایت اصول بهداشتی شرایط شیوع کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس همچنین خاطرنشان کرد که مراسم بازگشایی حوزه‌ها در شیراز و با حضور جمعی از مسئولان مراکز حوزوی استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/