با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی، عملیات ساخت ۳۲۰۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ،رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در تفاهم نامه با وزارت راه وشهرسازی ۴۰ هزار مسکن محرومان در کشور ساخته می‌شود که در مرحله اول آن ساخت ۵ هزار مسکن در کشور شروع شده وامروز هم عملیات ساخت ۳۲۰۸ مسکن در استان فارس آغاز شد.
سردار زهرایی افزود: در استان فارس با پهناوری و گستردگی این موضوع اهمیت بیشتری دارد و باید همه نهاد‌ها و سازمان‌ها کمک کنند تا این مسکن محرومان به نتیجه برسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در آینده نیز مرحله جدیدی از کار را تعریف و تفاهم نامه‌ای با بهزیستی منعقد خواهیم کرد.

لزوم ساخت مسکن در محله‌های حاشیه‌ ای شهر شیراز

رستم قاسمی، وزیر راه و شهر سازی هم در ارتباط تصویری گفت: با استفاده از توان و ظرفیت‌های بالای بسیج سازندگی علاوه بر مناطق محروم در مناطق حاشیه‌ای شیراز و محله‌های دارای ساختمان‌های فرسوده نیز اقداماتی انجام شود.

محمد بذر افشان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس هم گفت: چندین جلسه تخصصی با بسیج سازندگی برگزار شده و به دنبال اجرای مهندسی و دقیق و فنی آن هستیم و استان فارس جز استان‌های پیشرو در این طرح هستند و انصافا سپاه فجر همواره در کمک به محرومان نگاه ویژه داشته و ان‌ها نیز پیشرو بوده‌اند.
او با اشاره به کمک‌های سپاه فجر به مدجویان گفت: بسیجیان حدود ۳ میلیارد تومان در طرح ایران مهربان کمک رسانی و ۲۰ هزار حامی را برای کودکان ایتام جذب کردند که نشان از توجه ویژه آن‌ها به محرومان است