رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار ناظر ویژه شامل قضات و نمایندگان قضایی در سراسر استان بر انتخابات نظارت دارند،گفت: از ابتدای صبح امروز تاکنون امنیت کامل بر فرآیند انتخابات در سراسر استان برقراری است و تاکنون هیچ مشکل و ناامنی در سراسر استان گزارش نشده است.

-رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار ناظر ویژه شامل قضات و نمایندگان قضایی در سراسر استان بر انتخابات نظارت دارند،گفت: از ابتدای صبح امروز تاکنون امنیت کامل بر فرآیند انتخابات در سراسر استان برقراری است و تاکنون هیچ مشکل و ناامنی در سراسر استان گزارش نشده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی جمعه در ستاد انتخابات فارس و در جمع خبرنگاران افزود: مردم باید با اطمینان در انتخابات امروز مشارکت کنند، راس ساعت هشت صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه فرآیند برگزاری انتخابات در ۹۵ درصد استان شروع شد و مشارکت مردم در ابتدای زمان رای گیری چشمگیر بود.

رییس کل دادگستری استان فارس گفت: شلوغی و ازدحام جمعیت در بعضی شعب اخذ رأی استان ازجمله شعب مستقر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به حدی بود که مردم برای رای دادن چند ساعت در صفوف معطل شدند.

وی اضافه کرد: مردم دیار فرهنگ پرور فارس توجه داشته باشند که در ساعات باقی مانده رای خود را به صندوق بیاندازند و تلاش کنند که هر چه سریعتر در انتخابات مشارکت کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

موسوی اظهار کرد: چشم دشمنان ما به این انتخابات است و امنیت ملی کشور در گرو این انتخابات است.

وی گفت: زمانی که درصد مشارکت مردم در انتخابات کم باشد دشمنان چشم طمع پیدا می‌کنند اما مشارکت بالای مردم، دشمن را مایوس و ناامید خواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان فارس افزود: با مشارکت مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی با موضع محکم‌تری در مجامع بین المللی می تواند مقاصد خود را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه ناظرین ویژه در حال رصد انتخابات هستند،افزود: مشارکت مردم در فرایند انتخابات تاکنون به نسبت انتخابات گذشته بسیار بهتر و قابل قبول بوده است.