میرزایی گفت: کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» همزمان با چهلمین سالگرد شهادت شهید «دوران» و در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری فارس و ... رونمایی می شود که مایه خرسندی است.

«بهرام میرزایی»، شب گذشته (پنج شنبه ۳۰ تیر) در مراسم رونمایی از کتاب نمایشنامه «بغضی در نقاب» گفت: این کتاب همزمان با چهلمین سالگرد شهید «دوران» و در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی هنری فارس و … رونمایی می شود که مایه خرسندی است.

نویسنده کتاب «بغضی در نقاب» افزود: آفرینش انسان همواره با سختی همراه بوده و باید با سختی ها جنگید تا ثابت شود که انسان و صاحب اراده هستیم.

وی اضافه کرد: حضور در مراسم رونمایی از کتاب توسط حاضران را در میان مشغله های زندگی ارج می نهیم و شاهد این هستیم که همه ما مهمان سفره مردانی از جنس نور هستیم.

میرزایی گفت: نمایشنامه «بغضی در نقاب» به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید «دوران» رونمایی شده تا یاد و خاطره بزرگ مرد دیار فارس بار دیگر گرامی داشته شود.

«حمید نشاط»، منتقد هنری نیز در این مراسم تاکید کرد:  شهید دوران، شاهرخ ضرغام، نورالدین بکتری و ابوالفضل مهدیارها مفاخر سرزمین ما هستند و باید از همه توان خود برای شناخت قهرمانان کشورمان تلاش کنیم تا شرمنده خودمان نباشیم.

خاطر نشان می شود، در این مراسم از «سیاوش صفری نژاد» و «شمس الافاق شفیعی» به عنوان چهره های نمایشی استان فارس نیز تجلیل شد.

 

پایان پیام/۶۶۴