به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، هفتمین اثر گروه نمایش مردمی مهنا با عنوان "سراب" با حضور جمعی از اصحاب رسانه، هنرمندان و جانبازان در تماشاخانه استاد مهدی فقیه رونمایی شد.

بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان نمایش سراب گفت: نمایش سراب مضمونی اجتماعی با لایه‌های طنز دارد که سعی شده در اقتباسی وفادار به زندگی جانبازان وطن عزیزمان به آسیب‌های اجتماعی آنان پرداخته و به یک فضاسازی متفاوت نسبت به آثار گذشته برسد.

او افزود: ایده نمایش سراب از مهرماه سال گذشته شکل گرفت و پس از یکسال تحقیق و جمع آوری مطالب، در مهرماه امسال نگارش متن همزمان با انتخاب بازیگران آغاز و پس از حدود ۵ ماه تمرین، اثر به مراحل نهایی نزدیک شده و آماده اجراست.

میرزایی متذکر شد: نمایش سراب به عنوان نماینده فارس در هفته پایانی بهمن ماه عازم تهران شده و در جشنواره سپهر با ۱۲ گروه شرکت کننده از سراسر کشور به رقابت خواهد پرداخت.

او ضمن تشکر صمیمانه از سامانه پایگاه شکاری ترابری شهید دوران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز عوامل گروه سراب را علی حسن نژاد رنجبر، عبدالحمید زارع، فخری امامی، زهرا هوشمند، راضیه خرم، جوشن مهبودی؛ صحنه و لباس زهرا میرزایی، گروه موسیقی زنده علی آقا حسینی، محمد رضایی؛ نور و صدا محمدرضا میرزایی؛ عکس و فیلم علیرضا میرزایی؛ پوستر و بروشور علی سیوف جهرمی؛ پشتیبانی تولید مهدی هاشمی شیرازی، رضا فتح الله پور معرفی کرد.

تاکنون نمایش‌های مهنا دربند، پل کارون، بغض شیرین، نقاب و ۵۷ توسط گروه مهنا به روی صحنه رفته و کتاب پنج نمایشنامه آن منتشر شده است.