در فرصتی که به بنده اختصاص داده شد، چند نکته را مطرح کردم که مهمترین آن‌ها تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری استان فارس بود.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، دکتر روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس در صفحه فضای مجازی خود با اشاره به جلسه مجامع نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس‌جمهور نوشت:

۸ صبح روز پنجشنبه، دوم دی ماه، جلسه مجامع نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیس‌جمهور محترم برگذار شد.
طی دو ساعت و نیم زمان جلسه، مباحث مختلفی از جانب نمایندگان مطرح گردید.
در فرصتی که به بنده اختصاص داده شد، چند نکته را مطرح کردم که مهمترین آن‌ها تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری استان فارس بود. خطاب به رئیس‌جمهور بیانات رهبر انقلاب در ۱۸ اردیبهشت ۸۷ را یادآور شدم، آنجایی که در دیدار با مدیران اجرایی استان فارس فرمودند: «من تصورم این است که اگر مسئولین کشور و مسئولین استان بتوانند از همین مسئله‌ی گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهتگیرىِ صحیح استفاده کنند، درآمد آن، استان را از همه‌ی معونه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.»

رئیس‌جمهور نیز در پاسخ گفت: «گردشگری در استان فارس موضوع مهمی است. سرمایه‌گذاری در این حوزه مهم است. لزوم توجه به این حوزه در استان فارس حرف حقی است و زمینه خیلی خوبی دارد. در سیاست‌های دولت است که توجه جدی به این حوزه در استان فارس اتفاق بیفتد.””