رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری نمایش چند رسانه‌ای «رستاخیر» با عنوان فصل شیدایی ۲ طی روزهای ۲ تا ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، ۱۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای نمایش چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» در ۴ سال پیش در شیراز گفت: تجربه موفق این نمایش ما را بر آن داشت تا نمایش رستاخیز را رقم بزنیم.

وی از برگزاری نمایش چند رسانه‌ای رستاخیر با عنوان فصل شیدایی ۲ طی روزهای ۲ تا ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در شیراز خبر داد و افزود: سازمان بسیج هنرمندان فارس در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف اقدام کند که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به همایش رستاخیز اشاره کرد.

میکاییلی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی در اجرای این همایش ما را یاری خواهند داد، صدا و سیما، رسانه‌های رسمی، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شیراز و نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس را از جمله این دستگاه‌ها برشمرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس به اهداف برگزاری این نمایش اشاره کرد و گفت: جذب جوانان و نسل چهارم انقلاب به هنرهای اسلامی با استفاده از ابزار هنر از جمله اهدافی است که در اجرای این همایش آن را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به موضوعات این نمایش گفت: تلاش جهاد گران سلامت، حضرت احمد بن موسی(ع)، مفاخر استان، مهدویت و دولت مهدوی، حاشیه فرهنگی و تاریخ اسلام از جمله موضوعاتی است که در این نمایش مورد توجه است.

میکاییلی با بیان اینکه نمایش مذکور طی ۱۰ شب در بوستان کوهستانی دراک شیراز اجرا خواهد شد، گفت: جزئیات دقیق‌تر این نمایش را در ایام نزدیک‌تر به اجرای آن اعلام خواهیم کرد.

مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس هم در این نشست گفت: نمایش رستاخیز بخشی از فصل شیدایی است اما با رویکردی استانی این برنامه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان و نهاد نمایندگی رهبری در استان همواره حامی برگزاری مراسم‌های رویدادساز و تاثیر گذار در حوزه فرهنگی بوده‌اند تا امکان هم افزایی فرهنگی در جامعه ایجاد شود.

مشفقیان همچنین گفت: همدلی و هم‌افزایی و اقدام مشترک بخشی از مطالباتی است که نماینده ولی‌فقیه در استان فارس از دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ دارند.

انتهای پیام