راهپیمایی مردم استان فارس و شهر شیراز در محکومیت جنایت ترورییستی حرم شاهچراغ برگزار شد.

شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه بود که خبری سخت و دردآور در گوش دنیا پیچید؛ خبری که سکوت مدعیان حقوق بشر را بیشتر از قبل کرد. حرم شاهچراغ مورد حمله تروریستی فردی قرار گرفت که با رگبار تیرهایش کودکی را بی مادر کرد؛ شوق زندگی را از کودکی یک ساله گرفت و ایران را داغدار نخبه‌ای کرد.

دنیا در بهت این حرکت تروریستی فرورفت و مدعیان حقوق بشر که دم از اغتشاش در ایران می‌زدند را به سکوت واداشت. تفکر استکباری سکوت حرم را در زمان اقامه نماز شکست و کودکان، زنان و مردانی را که در حال راز و نیاز در آرامش حرم مطهر بودند، به رگبار بست.

امروز مردم استان فارس و شیراز ظهر امروز در محکومیت این نوع تفکر که به نسل کشی عادت دارد، هم صدا با دیگر نقاط ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی سراسری، انزجار خود را از این حرکت اعلام کردند.

مردم استان در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشأ آن کشور‌های غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

مردم شیراز نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه در مسیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی کردند و این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.