مردم ولایتمدار فارس و شهر شیراز امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

به دنبال جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بیگناه انجامید، تظاهرات خودجوش مردم استان فارس و شیراز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ( ع) به راهپیمایی پرداختند.

 

مردم ولایتمدار شهر شیراز انزجار و خشم خود از این جنایت که منجر به شهادت ۱۳ تن و مجروح شدن ۳۰ تن از هموطنان و زائران مظلوم و بی دفاع این حرم مطهر شد، اعلام کردند. مردم در این راهپیمایی خواستار برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایت شدند.

مردم همیشه در صحنه و بصیر شیراز در این راهپیمایی با محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان خواستار برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایت شدند.

در این تظاهرات مردمی، شرکت کنندگان در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر با سردادن شعار‌هایی نظیر” مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستم علی تنها بماند و مرگ بر فتنه گران مزدور اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) فردا هفتم آبان ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور مردم برگزار می‌شود.