مهدی طاهری با انتشار پیامی، سالروز حماسه تاریخی ۹دی را گرامی داشت.

به گزارش آینه فارس، در متن این پیام آمده است:

هوالحکیم

تشخیص صحیح حق از باطل در زمان خود و انجام تکلیف در قبال آن، همان عنصر بصیرتی است که انتخابات سال ۱۳۸۸ را به امتحانات برخی خواص تبدیل کرد.
مقام معظم رهبری

بیش از یک دهه پیش رخدادی بزرگ و تاریخ‌ ساز تحت عنوان «حماسه ۹ دی» توجه جهانیان را به خود جلب کرد و آنها را در تفکری عمیق فرو برد؛ رخدادی که صفحه ای از تقویم ملی کشورمان را نیز با نام «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» به خود اختصاص داده است.
روز ۹ دی و حضور میلیون ها نفر از هموطنان با هدف پاسخگویی به توطئه برنامه ریزی شده دشمنان و گمراهی عده ای فریب خورده اما آزمونی بزرگ و در عین حال آموزنده بود؛ آزمونی که از بصیرت، هوشمندی، ولایت مداری و دشمن شناسی ملت ایران حکایت کرد. مردم با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و تعالیم اسلام، توطئه ای را خنثی کردند که می توانست در هر کشور دیگری به بحران جدی منجر شود. بنابراین وحدت و انسجام ملی در پرتو روشنگری و رهنمودهای هوشمندانه ولایت فقیه، رمز عبور از آن گردنه تاریخی و پیچ خطرناک بود.

و ما در سومین حرم اهل بیت(ع)، خوشحالیم که این اتفاق مبارک یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور در شیراز روی داد و این سند بصیرت مردم پرافتخار شیراز باید به نحوی شایسته در تاریخ این شهر ثبت شود.
در همین مقال لازم است ضمن گرامی‌داشت دومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و با تمسک به روح این شهید والامقام اعلام می داریم؛ خادمان شما مردم شریف و بصیر شیراز در شورای اسلامی شهر، تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع از آرمان ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
و السلام علی من اتبع الهدی

مهدی طاهری
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز