به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش، قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیرو‌های مسلح استان فارس با حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و به میزبانی ستاد سپاه فجر استان فارس و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر برگزار شد.

دیدار صمیمی مدیران ارشد دانشی و پژوهشی نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان فارس با حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش، قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیروهای مسلح استان فارس با حضور حضرت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و به میزبانی ستاد سپاه فجر استان فارس و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر برگزار شد.
حضرت آیت‌الله دژکام،  در این نشست، با تاکید بر هم‌افزایی علمی و دانشی نیروهای نظامی و انتظامی در استان، وجود این قرارگاه دانشی را نقطه عطفی در سیر تحولی نیروهای مسلح در استان دانسته و خاطر نشان کردند خدمات دانشی و پژوهشی نیروهای مسلح علاوه بر کارکردهای سازمانی و ساختاری و توجه به کارویژه‌های داخلی، بایستی با اولویت خدمت‌گزاری و مساله یابی در سطح اجتماع و تحولات اقتصادی و اجتماعی به کمک مردم بیاید.
ایشان هم‌چنین بر لزوم توجه به کارخواست‌ها و منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و انتظارات ایشان از طیف‌های مختلف سازمانی و نهادهای مختلف حاکمیتی تاکید داشته و بیان داشتند، قرارگاه جهادی مدیریت دانش می‌تواند با احصاء مطالبات مقام عظمای ولایت و نیازسنجی‌های دانشی و پژوهشی، در تدوین نظام مسائل استان و تبیین راه‌کارها و راهبردهای کلان مسائل استانی ثمربخش و سودمند باشد.
در این جلسه‌ی قرارگاهی، اعضاء و مدیران ارشد دانشی و پژوهشی، پژوهشگران و نخبگان علمی نیروهای مسلح مستقر در استان حضور داشتند. در این نشست علمی و صمیمانه، نمایندگان نیروهای مسلح، هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و در انتهای جلسه از نخبگان و پژوهشگران برتر نیروهای مسلح استان فارس در حوزه‌های مختلف دانشی، پژوهشی، اندیشه‌ورزی، تجربه‌نگاری و تالیفات علمی، تقدیر به عمل آمد.