رابط موسسه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در استان فارس از برگزاری ششمین دوره جامع آموزشی منظومه فکری رهبر انقلاب در فارس خبر داد.

علی اکبر قیومی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری ششمین دوره جامع آموزشی منظومه فکری رهبر انقلاب در فارس اظهار کرد: این دوره آموزشی در سه بخش برگزار و برای هر بخش ثبت نام جداگانه صورت می پذیرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه منظومه فکری رهبر انقلاب در سه بخش منظومه معرفتی، ارزشی و کنشی آموزش خواهد داده شد، اضافه کرد: مراحل آموزش در این دوره مطالعه، تقریر نویسی، مباحثه، تدریس استاد و آزمون خواهد بود.

رابط موسسه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در استان فارس، منابع آزمون ورودی منظومه فکری رهبر انقلاب، محتوای تدریس اساتیدی است که قبل از آغاز دوره، مباحث مقدماتی را ارائه خواهند داد، همچنین برای فراگیران لازم است، به منظور طی کردن این دوره آموزشی، روزانه حداقل یک ساعت وقت مفید را اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه در ششمین دوره جامع آموزشی منظومه فکری رهبر انقلاب از افراد بالای ۱۶ سال ثبت نام انجام می گیرد، عنوان کرد: مزایای این دوره بهره گیری از اساتید برجسته، همچنین بهره مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره آموزشی روش مطالعه، تند خوانی، مدیریت زمان و برنامه ریزی، امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته های مختلف و ضروری و اعطای گواهینامه است.

قیومی به زمان ثبت نام اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت نام از یکم دی ماه آغاز شده و تا هفدهم دی ماه نیز ادامه خواهد داشت، همچنین اغاز جلسات مقدماتی نیز بیستم دی ماه و آغاز دوره آموزشی از سیزدهم بهمن ماه خواهد بود.

رابط موسسه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در استان فارس در پایان افزود: علاقه مندان برای شرکت در دوره می توانند در سایت مجموعه تبیین به آدرس WWW.TABYINMANZOME.IR ثبت نام کنند.

انتهای پیام