نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در پیام‌های جداگانه‌ای از اقشار گوناگون جامعه اسلامی و روزه‌داران استان دعوت کردند در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند

دعوت شخصیت‌ها و تشکلهای استان فارس جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
به گزارش آینه فارس، آیت‌الله علی اکبر کلانتری امروز و در آستانه روز جهانی قدس، روز اعلام برائت از صهیونیسم و استکبار جهانی، در پیامی از مردم ولایتمدار استان فارس جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است:

«باسمه تعالی؛ شواهد گوناگون سیاسی و منطقه ای همه حاکی از آن است که رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار دارد و انشاءالله در آینده ای نزدیک نابودی این رژیم غاصب را جشن خواهیم گرفت.

امروزه به حمد الهی جبهه مقاومت از هر روز قوی ‎‌تر و پویاتر و جبهه کفر و استکبار از هر روز ضعیف‌تر است و به همین دلیل، امسال در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل را کوبنده‌تر و رساتر از هر سال فریاد می‌کنیم و حمایت همه‎‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

این جانب از اقشار گوناگون جامعه اسلامی و روزه‌داران عزیز دعوت می‌کنم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و در این همایش عبادی و سیاسی سهیم شوند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، علی اکبر کلانتری»

روز قدس روز استحکام هر چه بیشتر جبهه مقاومت و تقویت آرمان فلسطین است

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس نیز در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را روز تقویت آرمان فلسطین دانست.

در بیانیه این تشکل آمده است:

«باسمه تعالی

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

از روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی ره ، جمعه آخر ماه رمضان هر سال را به عنوان روز جهانی قدس اعلام نمود تا امروز، روز به روز شاهد استحکام هر چه بیشتر جبهه مقاومت و تقویت آرمان فلسطین از یک سو و تضعیف روزافزون جبهه استکبار و نا امیدی رژیم اشغالگر قدس از سوی دیگر هستیم به نحوی که امروزه خود اشغالگران قدس نیز اذعان به فروپاشی قریب الوقوع این رژیم دارند. بنابراین بر تک تک مسلمانان است که همچنان بر این آرمان مقدس تاکید ورزند و حمایت همه جانبه خود را از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین اعلان دارند.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ملت شریف ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کند.

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس»