مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از اتصال ۱۸ روستای جدید استان به شبکه ارتباطات همراه در قالب ۲۵۱۴ خانوار و ۸۹۳۴ نفر جمعیت خبر داد.

 مهرداد سهرابی، روستا‌های جدید برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در استان فارس را در شهرستان‌های اقلید، فسا، گراش، لارستان، مهر، کازرون، بیضا و قیر و کارزین  اعلام کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: روستا‌های شهربالا، دردانه، تخت چمن و بازبچه از توابع شهرستان اقلید، روستا‌های بیدزرد و رحیم آباد از توابع شهرستان فسا، روستای محمدزینا از توابع شهرستان گراش، روستا‌های ده میان و اوه از توابع شهرستان لارستان و روستای نرمان از توابع شهرستان مهر جمعاً با ۱۵۲۶ خانوار و پوشش جمعیتی ۵۷۰۰ نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات به شبکه پهن باند سیار همراه اول مجهز شدند.

او گفت: روستای تل سامان از توابع شهرستان کازرون با جمعیت ۵۰۰ نفر در قالب ۱۴۸ خانوار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات به شبکه پهن باند سیار ایرانسل متصل شده است.

سهرابی همچنین از اتصال روستا‌های زیادآباد، حاجی آباد، بسارجان، بهشت آباد و گردان از توابع شهرستان بیضا و روستا‌های شهرک شمالی و تنگ کله از توابع شهرستان قیر و کارزین جمعاً با جمعیت ۲۷۳۴ نفر در قالب ۸۴۰ خانوار توسط همراه اول از محل منابع توسعه‌ای این اپراتور به شبکه پهن باند ارتباطی سیار خبر داد. ​

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس  گفت: اتصال این روستا‌ها به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت گام مهمی برای توسعه و پیشرفت در این مناطق است.

انتهای پیام/