در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای، از آثار تولید شده در استان ها در قالب داستانی و پویانمایی حمایت خواهد شد.

به منظور رشد جریان فیلمسازی در مراکز استانی و اهمیت حضور موثر و قدرتمند در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای، از آثار تولید شده در استان ها در قالب داستانی و پویانمایی حمایت خواهد شد.

حمایت از جریان تولید فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای در مراکز استانی در قالب ۳ طرح، حمایت ویژه از تولید ۱۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای، حمایت مشروط از ۱۰۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای و حمایت از برگزاری کارگاه فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در ۱۰ استان انجام خواهد شد.

طرح اول این حمایت ها تولید ۱۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای: این طرح بنا دارد با در نظر گرفتن ۳ بخش داستانی، پویانمایی و بخش ویژه کودک و نوجوان جشنواره، در هر بخش ۵ فیلم و در مجموع ۱۵ فیلم فاخر ۱۰۰ ثانیه ای تولید نماید. که هر استان می تواند حداکثر ۳ طرح فیلم ۱۰۰ ثانیه ای حداکثر تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برای این بخش ارسال کند.

در بخش حمایت مشروط از ۱۰۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با تمرکز بر ۲ قالب داستانی و پویانمایی، از تولید ۱۰۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در مراکز استانی به صورت مشروط حمایت خواهد شد.

فیلم سازان استان می توانند طرح های خود را حداکثر تا ۲۰ آذر به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان جهت حمایت مالی ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار ۳۰ آذر ماه هماهنگی: ۰۹۱۷۳۰۴۱۰۱۹ انصاری حوزه هنری استان فارس