رئیس ستاد انتخابات فارس: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه در بزرگترین فعالیت اجتماعی و سیاسی امسال شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات فاس گفت: در انتخابات پیش رو، نیازی به درج مهر در شناسنامه‌ها نیست و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین گذرنامه با مراجعه به شعب اخذ رأی در بزرگترین فعالیت اجتماعی و سیاسی سال ۱۴۰۲ نقش آفرینی کنند.
اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه تمام انتخابات، بصورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراجعه کنندگان به شعب اخذ رأی بصورت برخط احراز هویت می‌شوند و مابقی فرآیند‌ها بصورت دستی انجام خواهد شد.
وی افزود: انتخابات تمام الکترونیکی در سطح کشور تنها در چهار حوزه انتخابیه برگزار می‌شود و بنابر اعلام دستگاه‌های متولی در استان فارس حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی نخواهیم داشت.
رئیس ستاد انتخابات فاس همچنین به تعداد رای اولی‌های استان اشاره کردو افزود: ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر، واجد شرایط رأی دادن در استان فارس هستند که از این تعداد از ۱۴۶ هزار نفر رای اولی، یازدهم اسفند امسال می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی در سراسر استان، برای نخستین بار در تصمیم گیری برای کشور عزیزشان مشارکت داشته باشند.
وی افزود: در شهرستان شیراز ۴۸ هزار رأی اولی داریم.
اسماعیل قزل سفلی به تعداد شعب اخذ رأی هم اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رأی در استان برپا می‌شود و بنابر هماهنگی‌های انجام شده، تعرفه‌ها چاپ و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده که به تفکیک حوزه‌های انتخابیه توزیع خواهد شد.