نمایندگان فارس در رقابت‌های مسترشیپ ۵ مدال نقره کسب کردند.

محمد رضا اوجی دبیر یونگ مودوی کشور گفت:مسابقات یونگ مودوی مسترشیپ به صورت آنلاین در کشور کره جنوبی شهر سئول برگزار شد.

او بیان کرد: تیم ایران پس از رقابت با تیم‌های کره جنوبی، هند، نپال، مغولستان، مالزی، اندونزی، استرالیا و ازبکستان توانست با کسب ۱ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز پس از کره جنوبی به مقام دوم دست یابد.

اوجی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کره جنوبی با ۷ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز اول  ، ایران با یک طلا، ۱ نقره و ۳ برنز دوم شد و تیم هند با ۲ نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های مالزی، اندونزی، ازبکستان نپال و استرالیا به ترتیب جایگاه چهارم تا هشتم این مسابقات را کسب کردند.
اوجی اعلام کرد: در بخش اجرای فرم تیمی بانوان ندا داداش زاده، زهرا سهرابی، زیبا خوشیاری و هستی جعفری از تهران به مدال طلا دست یافتند.

در بخش دفاع شخصی تیمی ترکیبی بخش آقایان مجتبی رضایی، حجت الله طالبی، مرتضی رحمن ستایش، مهدی مومنی و غلامرضا زارعی از فارس به مدال نقره دست یافتند.

در بخش اجرای دفاع شخصی ترکیبی تیمی بانوان عسل کلامی، فاطمه فراتی، رکسانا ابراهیمیان و فاطمه امینی فرد از تهران مدال برنز را کسب کردند.

در بخش دفاع شخصی دو نفره بخش آقایان امیر مهدی دلخوش و هرمز دلخوش مدال برنز ودر بخش بانوان میترا فرخ وند و منیژه داودوند نیزاز تهران مدال برنز را بر گردن آویختند.

مربی تیم بانوان آسیه هداوند خانی و مربی تیم آقایان بر عهده مهدی خوشی بود.

کیوان دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو در ایران و محمدرضا اوجی داور فارسی دو داور ایرانی مسابقات  بودند که پس از قضاوت در دور مقدماتی برای قضاوت فینال مسابقات یونگ مودوی مسترشیپ نیز انتخاب شدند.

انتهای پیام/ت