200 نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره طرح ولایت کشوری اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ، امروز ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان فارس برای شرکت در دوره طرح ولایت کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند.

کاظم اسماعیلی شعار مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این اعزام با بیان اینکه بیست و ششمین دوره تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت کشوری، بهمن ماه سال جاری به صورت غیرمتمرکز در شیراز برگزار شد اظهار داشت: نیمه دوم و تکمیلی این دوره از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویانی برای شرکت در نیمه دوم دوره غیرمتمرکز طرح ولایت کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند که با موفقیت دوره اول را گذرانده و مورد تایید مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور قرار گرفته اند.

مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، آشنایی و تسلط دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی در یک چارچوب منظم فکری، تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و آشنایی دانشجویان با مباحث فرهنگی و سیاسی روز را از اهداف دوره طرح ولایت کشوری برشمرد و تصریح کرد: آشنایی دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین در بعد اخلاقی و تربیتی، رشد و ارتقای فکری دانشجویان و بسترسازی برای حل تخصصی مسائل کلان کشور در راستای اعتلای نقش آفرینی بسیج دانشجویی از اهداف دیگر این دوره است.

اسماعیلی شعار با بیان اینکه فلسفه وجودی دانشگاه و بسیج دانشجویی تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است اضافه کرد: به فرموده امام خمینی(ره) «فتح الفتوح انقلاب اسلامی، تربیت جوانان مؤمن، انقلابی و متعهد می باشد»، از این رو برای رسیدن به این مهم نیازمند کیفیت بخشیدن و تعمیق بنیه معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی، تشکیلاتی دانشجویان بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

انتهای پیام/