دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا از رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در بهار امسال خبر داد.

مهرزاد هوشمندی در گفتگو با آینه فارس با تاکید بر اینکه این مجموعه قضایی در راستای آزاد سازی اراضی ملی عملکرد مطلوبی داشته است، خاطرنشان ساخت: در بهار ۱۴۰۲ ،۳۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان فسا از چنگال متصرفان خارج و خلع ید شده است.
وی افزود: دادگستری فسا در مدت یاد شده ، نسبت به قلع و قمع ۳۲ هکتار از مستحدثات غیر مجاز اراضی زراعی و باغی با همراهی ادارت مربوطه نیز اقدام نمود و زمانی که متوجه شدیم آرای قلع و بازگشت به حالت اولیه موضوع کمیسیون ماده صد شهرداری اجرا نشده است.
مدعی العموم شهرستان فسا با بیان اینکه با آگاهی از این موضوع دادگستری فسا به صورت جدی به این مساله ورود کرده است، یادآور شد: با همکاری و همراهی عوامل شهرداری و کلانتری های شهر فسا در بهار امسال توانستیم نسبت به اجرای ۲۰ مورد از احکام قطعیت یافته این حوزه اقدام و نسبت به قلع و بازگشت به حالت اولیه به مساحت ٣٨٣١/۴۶ مترمربع اقدام کنیم.
او ادامه داد : این اجراها تا اتمام اجرای تمامی آرای قطعیت یافته این حوزه ادامه خواهد داشت که جا دارد از شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی کشور ، جهاد کشاورزی ،منابع طبیعی ،شهرداری ،مرجع انتظامی راهداری و سایر اداراتی که همراهی داشته‌اند ، قدردانی شود.