مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از خرید تضمینی مرغ منجمد از واحد‌های تولیدی استان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خبر داد.

رهام رحمانی گفت: با توجه به افزایش تولید مرغ گرم و به منظور جلوگیری از انباشت غیر متعارف پرنده‌ها در واحد‌های مرغداری و همچنین در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازار‌های صادراتی، این شرکت اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان استان می‌کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تامین ذخایر استراتژیک خود آماده عقد قرارداد خرید مرغ منجمد به صورت شیرین پک شده در سایز‌های یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم تا یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم با مرغداران یا صاحبان زنجیره‌های تولید و اتحادیه‌های مربوطه است.

او گفت: مرغداران در صورت آمادگی جهت انعقاد قرارداد می‌توانند به شرکت پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

رحمانی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد تحویلی ۳۰۰ هزار ریال خواهد بود و خرید مرغ منجمد نژاد آرین به جهت حمایت از این نژاد در اولویت خرید و ۱۲ درصد بیشتر از قیمت مصوب (هر کیلوگرم ۳۳۳ هزار و ششصد ریال) از مرغداران خریداری خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه‌های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/