رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر، واجد شرایط رأی دادن در استان هستند، از مشارکت ۱۴۶۰۰۰ رأی اولی در تشکیل مجلسی در طراز ایران اسلامی خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر در استان، واجد شرایط رأی دادن هستند، که از این تعداد ۱۴۶ هزار نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.
اسماعیل قزلسفلی گفت: ۳ هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد و بر اساس هماهنگی‌ها، تعرفه‌ها چاپ و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده و در هفته جاری به استان می‌رسد که به تفکیک حوزه‌های انتخابیه توزیع خواهد شد.
او افزود: در انتخابات پیش رو، دیگر نیازی به درج مهر در شناسنامه‌ها وجود ندارد و هم‌استانی‌های می‌توانند با شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین گذرنامه با مراجعه به شعب اخذ رأی در بزرگترین فعالیت اجتماعی و سیاسی سال ۱۴۰۲ نقش‌آفرینی کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: انتخابات، به‌صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود و احراز هویت مراجعه‌کنندگان به شعب اخذ رأی به‌صورت برخط است و مابقی فرآیند‌ها به‌صورت دستی انجام خواهد شد.
قزلسفلی گفت: انتخابات تمام الکترونیکی تنها در ۴ حوزه انتخابی برگزار می‌شود و بنابر اعلام دستگاه‌های متولی در استان فارس حوزه انتخابی تمام الکترونیکی نداریم.