دادگستری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس با حل مشکل تامین آب کارخانه آب معدنی سپیدان از بیکاری ۳ هزار و ۷۰۰ نیروی کار فعال این کارخانه جلوگیری کردند

جلوگیری از رکودکارخانه آب معدنی سپیدان به همت دستگاه قضا

به گزارش آینه فارس، یدالله تیموری مدیرعامل کارخانه آب معدنی سپیدان درخصوص حمایت دادگستری استان فارس برای کمک به رفع مشکل حیاتی این واحد تولیدی گفت: کارخانه آب معدنی سپدان دومین کارخانه تولید آب معدنی در کشور است و ۲۲۰ نفر نیروی کار به‎ صورت مستقیم و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم در بخش‌های مختلف این واحد تولیدی همکاری مستمر دارند.
وی در خصوص مشکلی که این کارخانه را در آستانه تعطیلی قرار داده بود، گفت: سال‌های متمادی برای تامین آب ، مشکل داشتیم و با وجود تشکیل ۲۰ کارگروه در استان و مراجعه به دستگاه‌های مرتبط ، این مشکل حل نشد .

وی ادامه داد : با مراجعه به قوه قضاییه و دادگستری استان فارس، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برای تامین آب مورد نظر برای ادامه تولید کارخانه تشکیل شد و با حمایت قوه قضاییه ، لوله کشی آب به کارخانه انجام شد و در انتظار تامین برق برای انتقال آب هستیم.

وی تصریح کرد: کارخانه آب معدنی سپیدان کارخانه بزرگی است که با ورود قوه قضاییه رونق پیدا خواهد کرد، زیرا با تامین آب کافی کارخانه و ۲ شیفت شدن تولید و پیوستن سالن تولید جدید به کارخانه نیروی کار ما ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت