معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از علاقه‌مندان و متقاضیان در رشته تحصیلی مورد نیاز استخدام کند.

سرهنگ حمید افرامن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، اظهار کرد: منابع انسانی ارزشمندترین منابع سازمان‌های امروزی به حساب می‌آیند؛ به نحوی که تحقق بهره‌وری در سازمان‌ها در گرو برخورداری از کارکنان مستعد، کارآمد و بهره‌مند از مهارت‌های فنی و تخصصی است.

او بیان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی (مرد و زن) مورد نیاز از علاقمندان و متقاضیان بکارگیری در ماموریت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی با رشته تحصیلی مورد نیاز از جمله پژوهشگری علوم اجتماعی، خبرنگاری و علوم ارتباطات، مستندسازی (تصویربردار و عکاس)، تدوین‌گری، کارگردانی، متخصص فضای مجازی با عضویت پیمانی در مقطع افسری استخدام کند.

او افزود: فرزندان خانواده معظم شهدا، ایثارگران، نیرو‌های مسلح (شاغل و بازنشسته) بسیجیان، اعضای پلیس افتخاری، خرید خدمت و وظیفه در اولویت استخدام خواهند بود.

الف: شرایط عمومی استخدام کارکنان پایور و پیمانی به شرح زیر است.

– اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

-اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.

– تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

-عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

-عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

-عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

– نداشتن سوء پیشینه کیفری.

-عدم اعتیاد به مواد مخدر.

– داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

– حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۳۰ سال و حداقل قد ۱۶۵ سانتی متر است.

-داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

-حداکثر سن داوطلبانی که هم اکنون عضویت آنان به صورت قراردادی، خرید خدمت و پلیس افتخاری در فراجا می‌باشند ۳۵ سال سن در نظر گرفته شده است.

ب: شرایط اختصاصی استخدامی در مقطع پیمانی ۵ ساله افسری:

۱- رشته‌های تحصیلی مورد‌نیاز عبارتند از: پژوهشگری علوم اجتماعی، خبرنگاری و علوم ارتباطات، مستندسازی (تصویربردار و عکاس)، تدوین‌گری، کارگردانی، متخصص فضای مجازی.

۲- خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح، کارکنان پلیس افتخاری، بسیجیان و جوانان مومن، متعهد و ولایی در اولویت جذب قرار دارند.