مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت:این اداره کل می‌تواند در شهر‌هایی که متقاضی تایید شده از میزان زمین قابل واگذاری کمتر است اقدام به نام نویسی از متقاضیان جدید کند

به گزارش آینه فارس،محمودرضا طالبان گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین به شکل انفرادی و گروهی به حداقل ۴۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح‌های نهضت ملی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا پایان امسال در کشور، سهم اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۱ هزار واحد است.
او ادامه داد: این سهمیه به صورت حداقلی است و اداره کل راه و شهر سازی فارس مجاز است علاوه بر سهمیه اعلامی به ویژه برای واگذاری به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین بیشتری به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

طالبان ادامه داد: با توجه به کمبود زمین در برخی از شهر‌های بزرگ از جمله کلانشهر شیراز، متقاضیانی که در این شهر‌ها ثبت نام کرده و تایید شده‌اند، می‌توانند شهر‌های کوچکتر را برای ثبت نام انتخاب کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: این اقدام به ایجاد زمینه مهاجرت معکوس از شهر‌های بزرگ به شهر‌های کوچک کمک خواهد کرد و به متقاضیان واحد‌های مسکونی حیاط دار و ویلایی یک یا دو طبقه واگذار خواهد شد