شهردار شیراز خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیت از بانک شهر به شهرداری این کلانشهر شد

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس ،سید احسان اصنافی امروزدر دیدار با مدیرعامل بانک شهر، این بانک را همراه شهرداری معرفی و با اشاره به صندوق پروژه گفت: تلاش داریم با کمک و همراهی مجمع کلانشهر‌ها ردیف‌هایی برای شهرداری‌ها دیده شود.
اصنافی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر ۳۷۰ حساب شهرداری شیراز در بانک شهر مسدود شده است، افزود: کل حساب‌های پشتیبان باید بسته شود تا مبلغ رسوب کاهش یافته و به جریان نقدینگی اضافه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: مشکلاتی از قبل روی هم انباشته شده و کار را برای شورا و شهرداری دشوار کرده است.
مهدی طاهری، با بیان اینکه مردم به دولت و مدیریت جدید شهری امید دارند، اذعان داشت: تلاش داریم خیزش و جهش در شهر شیراز رقم بخورد که این مهم با همراهی و هم افزایی در مسائل میسر می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: باید در آینده نزدیک و پشت سر گذاشتن موانع، شاهد شروع پروژه‌های خوب و موثر و کاربردی در شیراز باشیم که موجب آسایش و رفاه مردم شود.
او در پیشنهادی پیرامون نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: با حداکثر ۱۰ درصد قیمت یک اتوبوس میتوان آن را تعمیرات اساسی کرد تا همچون یک اتوبوس جدید بتواند خدمت‌رسانی کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هم گفت: امیدواریم با همکاری بانک شهر بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به سرانجام برسانیم.
سعید مصفا گفت: با توجه به اینکه بانک شهر بانک عامل شهرداری شیراز است امیدوار هستیم که بتوانیم فرایندی را برای تامین تسهیلات با هدف تعویض تاکسی‌های فرسوده شیراز دنبال کنیم