کامیون حامل محموله سرقت شده در شیراز توقیف شد

توقیف کامیون حامل اموال مسروقه در شیرازبه گزارش آینه فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ماموران پایگاه تجسس شیراز با انجام اقدامات فنی و پلیسی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مسروقه به مقصد تهران است؛ بلافاصله موضوع شناسایی این محموله در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ فرج شجاعی افزود: ماموران انتظامی به سرعت به محل خروجی‌های شیراز اعزام شدند و با انجام اقدامات تخصصی، کامیون مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در بازرسی از کامیون توقیف شده هزار و ۳۱۵ کیلوگرم انواع سیم مسی، ۲۱ دستگاه ریگلاتور گاز، یک فقره پوسته کنتور گاز، ۵۰ دستگاه کنتور آب، ۲۱ کیلوگرم سیم آلومینیومی هوایی و ۳۰ بسته نبشی آلومینیومی (مخصوص در‌های برقی) کشف شد.
شجاعی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است ادامه داد: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند