تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ برای پاسخگویی و اطلاع از آخرین وضعیت مشمولان یارانه درنظر گرفته شده است

به گزارش آینه فارس به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، پاسخگویی به درخواست‌های بررسی دوباره، در پنج دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند:
۱. افراد خانوار‌هایی که مشمول دریافت یارانه نبوده و پس از درخواست بررسی مجدد مشمول دریافت یارانه شده اند.
۲. افراد خانوار‌هایی که مشمول دریافت یارانه نبوده و پس از درخواست بررسی مجدد هم مشمول دریافت یارانه تشخیص داده نشده‌اند و با درخواست بررسمی مجدد به فرآیند بررسمی تخصصی ارجاع خواهند شد.
۳. افراد خانوار‌هایی که درخواست بررسی مجدد نداده‌اند، اما در حال حاضر درخواست اطلاع از وضعیت خود را دارند و با مراجعه به تلفن گویا از آخرین وضعیت خود و وضعیت خانوار مطلع خواهند شد.
۴. افراد خانوار‌هایی که در سامانه فاقد بعد خانوار بوده یا بعد خانوار آن‌ها دارای ایراد است برای اطلاع و ویرایش بعد خانوار به سایت هدفمندی راهنمایی می‌شوند.
۵. خانواده‌های نیرو‌های مسلح ازطریق سازمان مربوطه راهنمایی می‌شوند