فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به همراه معاونت اجتماعی خود طی مراسمی از ۱۳ نفر نوجوانان مسجد حاج رضا پایگاه مقاومت شهید ذاکری سنگ سیاه شیراز با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری آینه فارس، سرهنگ مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ضمن اعلام خرسندی و قدردانی از مسئولان مسجد حاج رضا بدلیل انسجام بخشی بین نوجوانان محله سنگ سیاه گفت: احساس خوبی دارم که در جمع نوجوانانی هستم که با سن کم و اراده‌ای قوی طی سال های اخیر در برپایی موکب های مختلف، برنامه های فرهنگی محلی، اردوهای جهادی محله محور، جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و برنامه های ورزشی فعالیت های متنوعی را برنامه ریزی و اجرا نموده‌اند.

وی ادامه داد: ما به نوبه خودمان قدردان زحمات شما عزیزان و همه کسانی که سهم و نقش دارند، هستیم.

 

 

وحید بهمنی از مسئولان مسجد حاج رضا و فرمانده پایگاه مقاومت شهید ذاکری ضمن تشکر از میزبانی و تدارک این مراسم گفت: تقدیر از نوجوانان ارزشی و پای کار انقلاب توسط مسئولین فرصتی است تا ظرفیت سرشار و توانایی بالای نوجوانان خصوصاً در محلات پایین شهر و پرمعضل را تقویت کرده و آن ها را در این‌ راه ثابت قدم نماییم.

وی به پشتیبانی از جوانان در کارهای بزرگ اشاره کرد و افزود: با این سرمایه های ارزشمند (نوجوانان) کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد، لذا این ظرفیت قابل ستایش باید پشتیبانی شوند.

بهمنی اظهارداشت: به جهت الگو برداری سایر محلات از فعالیت نوجوانان منطقه سنگ سیاه، بزودی مستندات فعالیت های این عزیزان در سایتی بصورت متمرکز بارگزاری خواهد شد.

  • نویسنده : کوهی