توسعه راه ها و زیرساخت های حمل و نقل در شهرستان جهرم

به گزارش آینه فارس، همزمان با هفته دولت و با حضور معاون توسعه و منابع استانداری فارس هشت طرح در بخش‌های راهداری و راه روستایی در شهرستان جهرم با اعتباری افزون بر ۱۵۲ میلیارد تومان افتتاح شد.
این طرح‌ها شامل روکش حفاظتی «اسلاری سیل» محور‌های شهرستان جهرم به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، تعریض و روکش آسفالت محور دوزه میمند به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان، روکش آسفالت محور قیر_جهرم بطول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت محور باغ کبیر _ زرقلات بطول ۴ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت محور کرفت_شاقون_اشکوری بطول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان است.
همچنین در حوزه راه روستایی ساخت راه روستایی باغ گر – فرشته جان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، راه روستایی دیدن نو به طول ۵ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، بهسازی و روکش آسفالت قسمتی از محور حیدرآباد – هکان به طول یک و نیم کیلومتر و اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
به مناسبت هفته دولت در استان فارس، ۹۳ طرح راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد