در بسته خبری امروزآینه فارس تیتر‌هایی مانندشناسایی و دستگیری کلاهبردار سابقه دار 2 میلیاردی/تعزیر ۳ میلیاردی واحد صنفی متقلب/قاتل متواري تسليم قانون شد/موتورسيكلت قاچاق در"شيراز" توقيف شد/دستگيري سارق کابل برق و مخابرات با 6 فقره سرقت در "کوار/ کشف 82 درصدی پرونده های پلیس فتا در فارس/کشف انواع کالای قاچاق در "خفر"

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از ۸۰۰شاکی کلاهبرداری بود، خبر داد.
به گزارش آینه فارس، سردار “یوسف ملک زاده”اظهار
داشت: مأموران پلیس فتا در پی دریافت چندین شکواییه پیرامون کلاهبرداری از طریق فضای مجازی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسیهای الزم مشخص شد که فرد کالهبردار ضمن ایجاد و راه اندازی یک سایت جعلی و چندین درگاه بانکی و تبلیغ انواع گوشیهای تلفن همراه و کاالهای دیگر در این سایت، پس از مدتی اعتماد سازی از شهروندان و به ویژه عمده فروشان تلفن همراه، ضمن اخذ سفارش کاال، به آنها کاالیی تحویل نداده و از این طریق اقدام به اغفال و کالهبرداری از آنان کرده است.
این مقام انتظامی گفت: با انجام اقدامات اطالعاتی و فنی توسط مأموران پلیس فتا، متهم این پرونده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی تیمی از افسران این پلیس به شهر تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سردار ملک زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و در این خصوص تاکنون ۸۰۰ شاکی در سراسر کشور شناسایی شده اند، تصریح کرد: برآورد اولیه کلاهبرداری این متهم از شهروندان، حدود ۱۰۰میلیارد ریال می باشد.

انهدام باند کلاهبرداران رسید ساز جعلی

به گزارش آینه فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون کشف یک پرونده دیگر
توسط مأموران پلیس فتا، گفت: تعداد بسیاری از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعالم می کنند که پس از
مشاهده ثبت آگهی فروش طلا و جواهرات در یکی از سایتهای آگهی محور، فردی با آنها تماس گرفته و پس از توافقات اولیه و مراجعه به درب منزل اقدام به خرید و ارائه یک رسید جعلی بانکی به صورت کاغذی
نموده است و پس از چندین ساعت متوجه عدم واریز وجه و جعلی بودن رسید می شوند.
سردار ملک زاده خاطر نشان کرد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسیهای فنی، در این خصوص ۲ متهم را شناسایی و در یکی از محله های شهر شیراز دستگیر کردند.وی افزود: تا کنون ۱۵ پرونده با حدود ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری توسط این متهمان در پلیس فتا تشکیل
شده است و تحقیقات تکمیلی از آنان ادامه دارد.

صدور احکام بازدارنده در پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ۵۶۲ پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل و بررسی شد.
غلامرضا سالاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون به ۵۶۲ پرونده تخلفات بهداشتی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و متخلفان افزون بر ۴۱ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند، علاوه بر آن نیز احکام تعطیلی، نصب پارچه، امحای کالا‌های غیر بهداشتی و درج در پرونده پزشکی برای متخلفان اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی بیشترین تعداد این پرونده‌ها را شامل میشود که متخلفان به استناد ماده ۱۷ و ۶۸ قانون نظام صنفی از ۴۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند.

او از تشکیل ۹ پرونده تخلف برای بیمارستان‌ها و اعمال جریمه نقدی ۹ میلیارد ریالی برای واحد‌های درمانی متخلف در حوزه درمان خبر داد و گفت: دریافت وجه اضافه از بیماران عمده تخلفات حوزه درمانی است که در همین رابطه ۴۸ پزشک متخلف شناسایی و علاوه بر پرداخت جریمه نقدی ۳۰ میلیارد ریالی، ملزم به بازگرداندن هزینه‌ی اضافه به بیماران شده اند.

سالاری با تشریح اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی استان در راستای پایش چرخه تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی ادامه داد: تهدید سلامت شهروندان خط قرمز تعزیرات حکومتی است از این رو با هرگونه تخلف بهداشتی در تولید و عرضه مواد غذایی قاطعانه برخورد و مجازات اشد برای متخلفان اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به نظارت مستمر بر کارخانجات و واحد‌های تولید مواد غذایی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال به ۲۰ پرونده با موضوع تولیدات غیربهداشتی رسیدگی شده که علاوه بر جریمه نقدی، خط تولید غیرمجاز متوقف و کالا‌های تولیدی نیز معدوم شده است.

سالاری از تشدید نظارت‌های بهداشتی در مناسبت‌هایی همچون نوروز، ماه مبارک رمضان، محرم و … خبر داد و عنوان کرد: گزارش تخلفات بهداشتی، دارو و درمان را دانشگاه علوم زپزشکی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کند که با توجه به حساسیت پرونده‌های این حوزه، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده‌ها پیش بینی شده تا در راستای اثربخشی هر چه بیشتر، خارج از نوبت رسیدگی و مجازات‌های سنگینی برای متخلفان اعمال شود

شناسایی و دستگیری کلاهبردار سابقه دار ۲ میلیاردی

به گزارش آینه فارس،سردار ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس پیرامون جزئیات این پرونده نیز گفت: در پی شکایت مردی میانسال
مبنی بر کالهبرداری از وی از طریق خرید دوچرخه در یکی از سایتهای آگهی محور، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: شاکی اعالم کرد که در یکی از سایتهای آگهی محور، با یک آگهی تحت عنوان فروش دوچرخه برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ ۷۰ میلیون ریال وجه به عنوان پیش پرداخت از من درخواست و پس از دریافت وجه دیگر جوابگوی پیامها و تماسهای تلفنی وی نبوده است.
سردار ملک زاده گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسیهای فنی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در یکی از محلههای شهر شیراز دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس، به کالهبرداری از ۴۰ نفر دیگر به مبلغ ۲ میلیارد ریال با درج آگهیهای دروغین در سایتهای آگهی محور اعتراف و هدف از این کار رادرآمدزایی عنوان کرد.

کشف ۸۲ درصدی پرونده های پلیس فتا در فارس

به گزارش آینه فارس، سردار ملک زاده در این خصوص گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۸۲ درصد از پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا، کشف شده و در مجموع ۳۴۹ متهم نیز دستگیر شده اند.
وی برداشت غیر مجاز و کالهبرداری اینترنتی را به ترتیب با ۴۰ و ۳۹ درصد به عنوان بیشترین جرائم رخ داده طی سه ماهه اول سال جاری در حوزه پلیس فتا عنوان کرد
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در پایان ضمن تأکید بر لزوم آگاهسازی و آموزش بیش از پیش شهروندان پیرامون آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی، افزود: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهیها به واسطه
قیمت پایین را نخورند و در خصوص خرید از سایتهای خرید و فروش دقت کافی را داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با
شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

توقیف پژو و کشف ۳۲۹ کیلو تریاک در داراب

به گزارش آینه فارس، فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان “داراب” خبر داد.
سردار “رهامبخش حبیبی” بیان کرد: در راستای طرح برخورد با
قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “داراب” حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصالتی “بندرعباس-شیراز” به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه به
عالئم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.
وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، بیان کرد: در بازرسی از آن سواری ۳۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تالش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

عملیات مشترک پلیس فارس و لارستان و کشف ۷۵ کیلو شیشه

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷۵ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در
عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان الرستان خبر داد.
به گزارش آینه فارس، سردار “یوسف ملکزاده” ، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند
فردی با یک دستگاه کامیون در محور “هرمزگان-شیراز” در حال انتقال یک محموله شیشه است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل کانتینر تجاری را شناسایی و آن را با
اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۷۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت کامال حرفهای در قسمتهای مختلف جاسازی شده بود کشف شد.
سردار “ملکزاده” با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و سرنشین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به
سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطالع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با هوشیاری ماموران این فرماندهی یک دستگاه کامیون با ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شناسایی و توقیف شد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت : در ادامه طرح مبارزه
با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران انتظامی الرستان روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصالتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این رابطه راننده دستگیر شد
فرمانده انتظامی الرستان با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، تصریح کرد: یکی از مهمترین
وظایف مجموعه انتظامی مبارزه با کاالی قاچاق و ارز میباشد و پلیس بدون اغماض به صورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار تالش میکند.

دستگیری سارق ساختمانهای نیمه کاره با ۲۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری سارق ساختمانهای در حال احداث با اعتراف به ۲۸ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد .
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “محمد نیکبخت” ، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره در شهر ممسنی و روستاهای اطراف، شناسایی و دستگیری عامل یا عامالن سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ضمن شناسایی عامل دخیل در این سرقتها، سارق را در مخفیگاهش دستگیر و مقداری وسایل ساختمانی و سیم برق نیز کشف کنند.
فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۸ فقره سرقت وسایل ساختمانهای در حال ساخت اعتراف کرد، گفت: در این خصوص ۲ مالخر نیز شناسایی و دستگیر و برای سیر مراحل قانونی
روانه دادسرا شدند.

دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۵ میلیارد کلاهبرداری

جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی خبر داد که به بهانه پرداخت سود سهام عدالت از ۴۲نفر از شهروندان کالهبرداری کرده بود.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی مبالغی از حسابشان تحت عنوان دریافت سود سهام عدالت، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
سرهنگ “ساسانی” بیان داشت: با اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده در یکی از شهرستانهای استان گیالن شناسایی و با همکاری مامورین پلیس فتا آن شهرستان متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید کاال از قبیل گوشی تلفن،طال و ارز از فروشگاههای مجازی میکرد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه تماس
تلفنی و یا ارسال پیامک از طریق تلفن و یا شبکههای اجتماعی ناشناس به بهانه برنده شدن در مسابقات و جشنوارهها و یا دریافت سود سهام عدالت کلاهبرداری میباشد و جدا هوشیار باشید.
سرهنگ “ساسانی” با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ نفر از شکات که بالغ بر ۵ میلیارد ریال از آنها کالهبرداری شده است شناسایی شدهاند، افزود: پرونده جهت شناسایی شکات احتمالی کماکان مفتوح میباشد.

شناسایی سارق طالجات دختربچه در شیراز

معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تالش ماموران پلیس آگاهی، سارق طالجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “کاووس محمدی” ، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع ربودن دختر بچه در دهم تیرماه سال جاری در یکی از محلههای شهرستان شیراز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بررسیهای اولیه مطلع شدند که یک دختر بچه در حالی که جلو منزل در حال بازی کردن بوده ناگهان سرنشین یک سواری پژو دختر بچه را سوار بر خودرو و در کوچه اطراف دو
حلقه النگو از وی سرقت و آن را رها و سریعا متواری میشوند
معاون اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و ضمن شناسایی متهم و همدستش، به زودی سارقین دستگیر و نتیجه متعاقبل اطالعرسانی خواهد شد.

تخریب ساخت و سازهای ۱۲۵ میلیاردی غیرمجاز اراضی کشاورزی مرودشت

جانشین فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی چندین فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای حسین آباد نقش رستم این شهرستان تخریب شد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “فرهام عسکری” ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش اداره جهاد کشاورزی مبنی بر تغئیر کاربری اراضی باغی در روستای حسین آباد نقش رستم این شهرستان و صدور دستور از سوی مرجع قضائی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد ۴ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی زراعی و ۲۵ قطعه باغ شهری توسط مالکین به صورت غیر قانونی تغئیر کاربری داده شده است.
سرهنگ “عسکری” خاطر نشان کرد: پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان های ساخته شده و کسانی که اقدام به فنس و دیوارکشی در اراضی کرده بودند، آنان هیچ گونه
اقدامی در خصوص توقف یا تخریب ملک خود نکرده و سرانجام با حضور گسترده و مقتدرانه پلیس، بدون هیچ مشکلی تخریب شد.
جانشین انتظامی مرودشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش اراضی مذکور را ۱۲۵ میلیارد لایر برآورد کردند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغئیر کاربری اراضی کشاورزی و سوء
استفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطالع دهند.

دستگیری سارقین احشام با ۷ فقره سرقت در “آباده”

فرمانده انتظامی “آباده” از دستگیری ۲ سارق و کشف ۷ فقره سرقت احشام خبر داد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “سیدابوالفضل مسعودی” ، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان “آباده”، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تحقیقات پلیسی و گشت زنی های هدفمند موفق شدند ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ “مسعودی” با بیان اینکه سارقین در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت احشام اقرار کردند، عنوان داشت: صحنه های سرقت بازسازی و متهمین تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی “آباده” از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اعالم تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف انواع کالای قاچاق در “خفر”

فرمانده انتظامی خفر گفت: در عملیات ماموران این فرماندهی ۲ دستگاه خودرو وانت پراید و پژو ۴۰۵حامل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انواع کاالی قاچاق توقیف شد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “حجتاله احمدیان” ، بیان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشتزنی در حوزه استحفاظی به دو دستگاه وانت پراید و پژو ۴۰۵ مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها ۷۸۹ ثوب پوشاک، یک دستگاه الایدی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک عدد ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ “احمدیان” با اشاره به اینکه رانندگان به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون لایر برآورد کردند
فرمانده انتظامی خفر خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کاال یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس این شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطالعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ میباشد

دستگیری سارق کابل برق و مخابرات با ۶ فقره سرقت در “کوار”

جانشین فرمانده انتظامی “کوار” از دستگیری سارق سیم و کابل برق و مخابرات با اعتراف به ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “رحمتاله ارجمندی” ، در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهر طسوج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشتزنیهای محسوس و نامحسوس موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفهای سیم و کابل برق و مخابرات را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی رادستگیر کنند.
جانشین فرمانده انتظامی “کوار” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۶فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفهای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق
روانه زندان شد.

موتورسیکلت قاچاق در”شیراز” توقیف شد

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد لایر شدند.

به گزارش آینه فارس، سرهنگ “فرج شجاعی” ، بیان کرد: ماموران یگان امداد شیراز حین گشت زنی در یکی از محلههای این شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، گفت: راکب به همراه ترکنشین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ “شجاعی” ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطالع از هرگونه فعالیتهای اقتصادی غیرمجاز از جمله مکانهای دپو کالای قاچاق، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطالع دهند.

قاتل متواری تسلیم قانون شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: متهمی که ماه گذشته، دایی خود را به قتل رسانده بود، تسلیم قانون شد.
به گزارش آینه فارس، سرهنگ “محمدهاشم قسام” ، در تشریح این خبر اظهار کرد:
بامداد ۱۳ خرداد ماه، یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت مردی میانسال در یکی از بخش های شهرستان به پلیس گزارش که بالفاصله مامورین جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه مجروح ساعاتی پس از حادثه در بیمارستان فوت میکند، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم با شخص ثالثی اختالف داشته و در پی انتقام از فرد مورد نظر، به دلیل خطای دید، دایی
خود را با اسلحه مجروح میکند. )به قتل میرساند(فرمانده انتظامی فسا به پیگیریهای فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: یک ماه پس از وقوع قتل، با رایزنی های مستمر پلیس و همکاری معتمدین؛ متهم به قتل، خود را تسلیم قانون کرد

تعزیر ۳ میلیاردی واحد صنفی متقلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت:تعمیرکار متخلف خودرو به دلیل تقلب به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش آینه فارس، غلامرضا سالاری گفت: یک مجتمع تعمیرگاه خودرو به دلیل تقلب در کسب به پرداخت جریمه ۳ میلیارد ریالی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: طبق گزارش بازرسین، متصدی این تعمیرگاه به بهانه تعمیر خودرو، اقدام به برداشتن کاتالیزور خودروی مشتریان کرده بود.
سالاری ضمن هشدار در خصوص چنین اقداماتی، این قبیل تخلفات را از مصادیق تقلب در کسب دانست و از جریمه ده برابری متخلفین خبر داد