شهردار منطقه ۳ شیراز گفت: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود.

غلامرضا شهریاری اظهار کرد: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهربازی این کلان‌شهر در ارتفاعات کوه نور که مکانی زیبا و مفرح در ورودی شهر از سمت دروازه قرآن است، ساخته می‌شود.

او با بیان اینکه این شهرداری تمامی توان خود را بکار گرفته است تا با ساخت یک شهربازی مدرن و ارائه امکانات و تجهیزاتی جذاب و ایمن خاطراتی شیرین و به‌یادماندنی را برای مردم رقم بزند، افزود: پس از بررسی‌های لازم و بازدید‌های مکرر میدانی، مصمم شدیم تا در بهترین نقطه از کلان‌شهر شیراز (ورودی شهر از سمت دروازه قرآن) و در کنار بوستان بزرگ یک هزار و ۱۰۰ هکتاری کوهستان نور یک شهربازی کامل و به‌روز همراه با بازی‌های هیجانی و با استاندارد‌های روز دنیا احداث و به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ۳ شیراز افزایش امکانات و توسعه فضا‌های تفریحی، رفاهی و فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف احداث این شهربازی بزرگ برشمرد و در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهر شیراز اشاره و بیان کرد: در کنار مراکز بزرگ تاریخی و فرهنگی در این کلان‌شهر، احداث این شهربازی نیز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی شهر شیراز برای گردشگران و همشهریان عزیز باشد.

شهریاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: مراحل آماده‌سازی زیرساخت این شهربازی شروع‌شده و طی چند ماه آینده پس از اخذ پیمانکار ذیصلاح، احداث آن به همراه نصب تجهیزات انجام خواهد شد.