سلسله رویدادهای هنری «شب فیلمساز» به تجلیل از فعالیتهای هنری علی نیکومنش از اساتید سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت. 

 

ابراهیم شیشه گر مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: سومین نشست از سلسله رویدادهای هنری «شب فیلمساز» به تجلیل از فعالیت هنری علی نیکومنش کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون پرداخت.

مدیر انجمن سینمای جوانان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: برنامه «شب فیلمساز» که در آن به مرور آثار و انتقال تجربه فیلمسازان استان فارس، پرداخته می‌شود در قرار سوم خود با دیدن آثار و گپ و گفت با علی نیکومنش کارگردان تئاتر و تلویزیون ادامه یافت. شیشه گر خاطرنشان کرد: این مراسم در سالن سینما فرهنگ و به همت انجمن سینمای جوانان استان فارس برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این برنامه فیلم مستند «هرکجا هستم،باشم» آخرین ساخته علی نیکومنش با حضور وی و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان و علاقمندان تئاتر و سینمای استان فارس روی پرده‌ی سینما اکران و پس در ادامه با حضور عوامل بحث و تبادل نظر و انتقال تجربه صورت گرفت.

گفتنی است علی نیکومنش در سال ۱۳۵۲ در شهر فسا متولد شد، وی اغلب آثار نمایشی خود را با الهام از ادبیات و طبیعت نوشته و کارگردانی کرده است. مستند: آن مرد زنده است (کاندید جشنواره مستند سینما حقیقت)، مستند: غدیر ۵۷، مستند: من گوشه ای از کربلایم، مجموعه مستند: سلامی دوباره، مجموعه مستند: روزهای ماندگار، سریال تلوزیونی نقل و نبات، سریال تلوزیونی کوچه هفت پیچ، سریال تلوزیونی دفترچه خاطرات، مجموعه تله تئاتر بهشت در سپیده دم، فیلم داستانی نقش سهراب از جمله آثار علی نیکومنش می باشند.