معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس از برگزاری جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان با عنوان "بر بال امنیت" خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی‌های به عمل آمده، معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در نظر دارد با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره شعر پلیس با عنوان “بر بال امنیت” برای مخاطبین کودک و نوجوان برگزار کند.

او گفت: از محور‌های موضوعی پیشنهادی در این جشنواره، می‌توان به پیشگیری از سرقت جواهرات کودکان، پیشگیری از اغفال، مضرات دروغگویی، مضرات خیانت در امانت، مهارت نه گفتن به پیشنهاد دهندگان موضوعات غیرمنطقی، مراقبت از تن، احترام به قوانین و رعایت آنها، مزایای نظم در زندگی، ترویج فرهنگ ترافیک، پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اینترنتی، پیشگیری از رفتار خشونت آمیز در خانواده و اجتماع، نه گفتن به بازی‌های رایانه‌ای نامناسب، ضرورت اعتماد به خانواده و … اشاره کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس گفت: مخاطب اشعار، کودکان و نوجوانان بوده و شاعران و کلیه افراد بالای ۱۶ سال که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، تا ۲۷ شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت WWW.KPF.IR بارگذاری کنند.

محمدی گفت: دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن ۸۱۸۲۳۷۰۹-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۲روز‌های اداری پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان است، همزمان با هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مهرماه ۱۴۰۱ مراسم باشکوهی برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.