به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه موزه عبرت ایران از فردا در شیراز آغاز به کار می‌کند.

در  که برای نخستین بار در استان فارس طراحی و آماده شده است، مخوف‌ترین شکنجه گاه ساواک با مستندات تاریخی برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

استفاده از فیلم، پوستر و نمایش ابزار آلات شکنجه‌های ساواک با روایت گری کارشناسان تاریخی از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه صبح‌ها ویژه مدارس، دانشگاه‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها و عصر‌ها برای بازدید عموم مردم دایر است. شماره تماس ۳۷۲۷۴۰۳۸ و ۰۹۳۹۳۹۷۴۹۸۸ برای هماهنگی بازدید از این نمایشگاه اختصاص داده شده است.

شما هم به نمایشگاه موزه عبرت ایران دعوتید! 🤔 موزه عبرت چیست؟ نمایشگاهی است که بخش‌های مختلف از مخوف‌ترین شکنجگاه ساواک را به‌طور عینی به تصویر می‌کشد. ❓بعد از دیدن این نمایشگاه، دربارهٔ چه چیزهایی آگاه می‌شوید؟ 🔻 در این موزه با گوشه‌ای از تاریخ ایران آشنا می‌شوید. 🔻 اتفاقات گذشته را به شکلی واقعی‌تر لمس می‌کنید. 🔻 نوع متفاوتی از موزه را در بین انواع موزه‌ها می‌شناسید. 🔻 مخوف‌ترین شکنجه‌گاه ایران را می‌بینید. 🔻 با زندانیانی که روزگاری در این زندان زجر می‌کشیدند ملاقات می‌کنید. 📆 تاریخ برگزاری نمایشگاه: از ۱۴ بهمن تا … 💼 ساعت ۹ الی ۱۲ ویژه مدارس، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها ♻️ ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید عمومی 📞 شماره تماس جهت پذیرش و رزرو: ۰۹۳۹۳۹۷۴۹۸۸ ۰۷۱۳۷۲۷۴۰۳۸ 📍 مکان: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، خیابان مدرس، روبروی فضیلت